יום חמישי , 18 אפריל 2024

מועדון רכב חדש – BRZ

אין להם אמנם הנעה כפולה או מרווח גחון מוגבה אבל אנו ב"שטח" מברכים כל יוזמה חדשה להשרשת והרחבה תרבות רכב בריאה. לפיכך נכחנו בפתיחה הצנועה של מועדון סובארו BRZ שמיועד – כפי שמרמז שמו לבעלים של מכונית הספורט הקטנה והתכליתית של סובארו. המפגש שהתקיים בהרצליה פיתוח בצמוד למפגש וותיק ומושרש יותר של מועדון אלפא -רומאו ואברט, בסוג של חיבור לא מכוון לבעלים החדשים של סובארו בישראל – קבוצת סמל"ת – שהיא הנציגה של אלפא רומאו, פיאט, אברט ומותגים נוספים בענף התחבורה בישראל. המפגש היה הראשון מבין סדרת אירועים שמתכנן לקיים גל ליבוביץ, יוזם המפגש ו"איש סובארו" בהוויתו ועבודתו.

מפגש ראשון של בעלי סובארו BRZ התקיים ביום שישי בהרצליה. צילום: רוני נאק
מפגש ראשון של בעלי סובארו BRZ התקיים ביום שישי בהרצליה. צילום: רוני נאק

אורי גוטליב על סובארו BRZ

מבחן רכב סובארו XV

זה המקום לציין כי יפנאוטו – יבואנית סובארו – מפעילה את מועדון "סובארו דרייב" המתמקד בעיקר בפעילות בשטח לטובת בעלי דגמי השטח שלהם: אאוטבק, פורסטר ו-XV. מי שנודעה בעבר בעיקר בזכות גרסאות הטורבו החזקות, שינתה לאורך השנים את התפיסה והפתיעה רבים כשציגה מכונית ספורט טהורה, אטמוספרית ועם הנעה אחורית – כברת דרך ארוכה מאותן רפליקות ראלי בריוניות שכה אהבנו בעבר. נאחל הצלחה ליוזמה החדשה – יעלו ויפרחו.

Check Also

אגרת הרישוי לרכב חשמלי מתייקרת מאד

מדינת ישראל מכניסה את נהגי הרכב החשמלי מתחת לאלונקת המיסים. החל מה-1 לינואר 2025 הטבת אגרת הרישוי תבוטל ותיישר קו לפי 7 קבוצות הרישוי הנהוגות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

1 × 4 =