יום חמישי , 28 מרץ 2024
קריאת תיקון של NHTSA עבור מזראטי לבנטה. תיבת ההילוכים קופצת לניוטראל. צילום: מזראטי
קריאת תיקון של NHTSA עבור מזראטי לבנטה. תיבת ההילוכים קופצת לניוטראל. צילום: מזראטי

מזראטי לבנטה למוסך

תומר הדר

מזראטי תבצע ריקול לכל מזראטי לבאנטה S  שנמכר בארצות הברית. כך מודיע ה-NHTSA, המכון האמריקאי לבטיחות בדרכים.

מזראטי לבאנטה, למי שלא מכיר, היא רכב הכביש שטח הראשון של מזראטי וזוכה להצלחה מרשימה בעולם (לפחות במונחי מזראטי). על פי מזראטי בארה"ב, מדובר בריקול של 1,515 רכבים (כלומר כל הלבאנטה S שנמכרו בארה"ב) שבמסגרתו יבוצע עדכון תוכנה שמיועד למנוע מצב בו תיבת ההילוכים עוברת לניוטראל והמנוע מדומם, כאשר הרכב זוחל במהירות של כ-6 קמ"ש. נעים זה לא.

קריאת תיקון של NHTSA עבור מזראטי לבנטה. תיבת ההילוכים קופצת לניוטראל. צילום: מזראטי
קריאת תיקון של NHTSA עבור מזראטי לבנטה. תיבת ההילוכים קופצת לניוטראל. צילום: מזראטי

גם אם יש לך את המזל להיות הבעלים של אחת מה-35 לבנטה שנמכרו עד כה בישראל (לפי נתוני היבואנית). מזראטי לבאנטה S , שמחירה בישראל הוא 865 אלף שקלים נחשבת לגרסה הבכירה בהיצע. וזה אומר שיש לה מנוע V6 בעל שני מגדשי טורבו, המפיק 430 כוחות סוס. בפקק, במהירות 5 קמ"ש כשהמנוע מדומם, זה כנראה לא שימושי במיוחד.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eleven − 8 =