ברבעון הראשון של 2012 הודיעה דלק מוטורס (בעלת הבית החדשה של מותגי הרכב מיני, ב.מ.וו ואופנועי הוסקוורנה ו-ב.מ.וו) בצעד שרבים צפו מראש, על הורדת מחירים דרמטית של כל קו הדגמים של מיני ו-ב.מ.וו. צעד זה גרר, למורת רוחם, את מותגי הפרימיום האחרים להפוך את נוהג ההנחות הנדיבות – לכאורה – לנחלת העבר.
מותג אופנועי ב.מ.וו הוא מזה זמן השחקן הדומיננטי בסגמנט האופנועים הכבדים ולא אחת היה המותג הנמכר ביותר בקבוצתו. אולם בשנים האחרונות סבל יבואן אופנועי ב.מ.וו לא מתחרות של מותגים אחרים אלא דווקא מכיוון של יבוא אישי אשר הציע כלים דומים במחירים נמוכים משמעותית.
לדברי בכירי דלק מוטורס – הורדת מחירי האופנועים והשבחת המפרט הסטנדרטי שלהם – יהפוך את היבוא האישי ללא כדאי. בשיחה עם גורם משמעותי בענף היבוא האישי נמסר ל"שטח" כי גם לאחר הפחתת המחירים יוכל לקוח אשר ייבא אופנוע ב.מ.וו ביבוא אישי, לשמור על פער של עד 15% מתחת למחיר של דלק מוטורס.
מבלי להיכנס לכל רשימת הדגמים, נספר לכם כי מדובר בהורדת מחירים ממוצעת של כ-15%. כך למשל ירד מחירו של אדוונצ'ר 1200 מ-176 אלף שקלים ל-158,000 שקלים. בעוד ש-GS 1200 בסיסי יעלה 145,000 שקלים.
F800GS יעלה בין 99 ל-103 אלף שקלים ו-G650GS בין 68 ל-73 אלפים.
השיפור במפרט כולל בעיקר איבזור בטיחות כמו בקרת משיכה – בכלים הגדולים – ו-ABS שיהיה תקני בכל הדגמים. עוד מציעה ב.מ.וו אופנועים בקבוצת רישיון A1 בנפחים של 800 ו-650 סמ"ק אשר ניתנים להסבה לרישיון A ברגע שהרוכב זכאי לו.
זרוע נוספת במאמץ להעיר את שוק האופנועים – ולמכור יותר – הוא כל עולם השירות אשר מסורתית היה בעייתי במותג הזה. וזה אמור במרכז שירות חדש, עלויות טיפולים מפחתות וחווית לקוח משופרת שמתחילה באולם תצוגה חדש רק לאופנועים ברחוב המסגר.
בדלק מצפים שהשפעת המהלך תהיה דומה לזו שהתרחשה בעולם המכוניות כשהראשונים לחוש את המחירון החדש יהיו בעלי ב.מ.וו הנוכחיים אשר "מחירון" האופנועים שלהם ירד כמעט מייד.
עוד הודיעה דלק על חזרתו של דגם אנדורו למשפחת ה-650. ה-SERTAO שזה סוג של ערבה בפורטוגזית. מי מכם שמכיר את גרסת "דקאר" של הדגם הזה שלפני יותר מעשור לא יופתע שכן מדובר בלא הרבה יותר מסכמת צביעה חדשה. ה"סרטאו" אמור להיות גרסת כניסה לאופנועי השטח של ב.מ.וו מנועו מפיק 48 כ"ס, הוא שוקל 177 ק"ג, ה-ABS כאמור תקני והמחיר 73,000 שקלים.