יום שישי , 29 מרץ 2024

פולאריס ריינג'ר דיזל – עבודה אמריקאית

לקראת 2011 החלה יצרנית רכבי הפנאי, אופנועי השלג, הטרקטורונים והאופנועים האמריקאית פולאריס להרחיב את ליין הריינג'ר – רכבי ה-Side by Side הוותיקים שלה – גם לתחום הדיזל. לראשונה מציעה היצרנית האמריקאית מנוע דיזל בריינג'ר (כבר הציעה בעבר דיזל – בטרקטורון – אך לזמן קצר וללא הצלחה) עם פנייה בעיקר לשוק העבודה ופחות הפנאי, כמו למשל שוק עבודות העפר והתשתיות או השוק החקלאי; בתחומים אלו רוב כלי הרכב שותים סולר ומבחינת הלוגיסטיקה מהווה רכב קל כמו ריינג'ר הניזון מאותו סוג הדלק יתרון.
פולאריס ריינג'ר דיזל מתבסס על מכלולי הריינג'ר הבכיר בהיצע – ה-XP 800 EFI. המנוע הוא דיזל משולש בוכנות בנפח 904 סמ"ק מתוצרת ויינמאר עם 24 כוח-סוס המאפשר ביצועים מרשימים, כמו מהירות מרבית של למעלה מ-56 קמ"ש. הריינג'ר דיזל מיועד לעבוד במשך שעות ארוכות ברצף והיצרנית מבטיחה צריכת דלק נמוכה משמעותית מצריכת דלק של דגם מקביל מונע במנוע בנזין. הדיזל מצוייד באלטרנטור בהספק של 55 אמפר המאפשר חיבור כלים חשמליים רבים לצורכי עבודה בשטח, כמו גם חיבור מערכת חימום, מאווררים נוספים, תאורה נוספת ועוד תוספות אופציונאליות המוצעות על ידי היצרנית.

הדיזל מציע מקום לשלושה נוסעים מלפנים וכושר העמסה וגרירה מרשימים של 680 ו-907 ק"ג בהתאמה; יש לציין שכלים מקבילים כמו המיול דיזל מבית קאוואסאיק מציע ביצועי העמסה וגרירה טובים במקצת אך הם מוגבלים במהירות הנסיעה וסביר להניח שגם באיכותה, הודות למתלים היעילים המפורסמים של הריינג'ר.
בארץ? הכלי מיובא באופן רשמי, מחיר טרם פורסם.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 × three =