יום חמישי , 28 מרץ 2024
טנדר פולקסוואגן אמארוק עם מנוע 8V דיזל של אודי! רף חדש של פרימיום קשוח. צילום: MTM
טנדר פולקסוואגן אמארוק עם מנוע 8V דיזל של אודי! רף חדש של פרימיום קשוח. צילום: MTM

פולקסוואגן אמארוק MTM – טנדר במיליון שקלים

ניר בן זקן
סדנת השיפורים הגרמנית MTM מציגה בתערוכת ג'נבה גרסה קרבית לפולקסוואגן אמארוק כתשובה אירופאית לפורד F150 ראפטור. עיקר השינוי נוגע ליחידת ההנעה המחליפה את מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל לטובת V8 טורבו דיזל בנפח 4.2 ל' תרומת אודי A8 המפיק 410 כ"ס ו-94.8 קג"מ ב-2,000 סל"ד, יותר מכפול מהאמארוק הסדרתי לו 182 כ"ס ו-42.8 קג"מ.

טנדר פולקסוואגן אמארוק עם מנוע 8V דיזל של אודי! רף חדש של פרימיום קשוח. תא הנהג לקוח מעולמות של פרארי עם דיפוני אלקנטרה. צילום: MTM
טנדר פולקסוואגן אמארוק עם מנוע 8V דיזל של אודי! רף חדש של פרימיום קשוח. תא הנהג לקוח מעולמות של פרארי עם דיפוני אלקנטרה. צילום: MTM

בדומה לגרסת המקור גם כאן הכוח עובר לכל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסים המאפשרת תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות בדרך למהירות מרבית של 240 קמ"ש (11.2 שניות ו-179 קמ"ש מרביים באמארוק סטנדרטי), ביצועים שעשויים להביך מכוניות ספורטיביות.

טנדר פולקסוואגן אמארוק עם מנוע 8V דיזל של אודי! ככה זה נראה מלמטה. סקסי! צילום: MTM
טנדר פולקסוואגן אמארוק עם מנוע 8V דיזל של אודי! ככה זה נראה מלמטה. סקסי! עם כריות אוויר במקום קפיצי עלה. צילום: MTM

מבחן רכב טנדר פולקסוואגן אמארוק

טיול בשטח וסלט טעים מקוץ

כדי לתמוך בתוספת הכוח בולמי הזעזועים והקפיצים מלפנים הוחלפו ביחידת קוייל אובר (בולם בתוך קפיץ) ייעודית בעוד קפיצי העלים מאחור הוסרו לטובת צמד כריות אוויר, דיסקים מחוררים בכל ארבעת הפינות (תופים מאחור באמארוק הרגיל) בקוטר 405 מ"מ מלפנים ו-356 מ"מ מאחור וצמיגי שטח של קופר במידה 305/50R20 המולבשים על חישוקי BBS חותמים את השינויים המכאניים.

טנדר פולקסוואגן אמארוק עם מנוע 8V דיזל של אודי! רף חדש של פרימיום קשוח. צילום: MTM
טנדר פולקסוואגן אמארוק עם מנוע 8V דיזל של אודי! רף חדש של פרימיום קשוח. צילום: MTM

תא הנוסעים הפך יוקרתי יותר תודות לריפוד אלקנטרה לדיפונים למושבים ולהגה וגימורי קרבון במרכז הקונסולה כך שספק אם הוא מתאים לכניסה עם מגפי רפתנים או נעליים אוסטרליות מלאות בוץ בלשון המעטה.
בשונה מקונספטים אחרים שנשארים באולמות תצוגה ממוזגים כמקדמי מכירות בלבד, את האמארוק הזה תוכלו לרכוש אם יש לכם את הסכום אותו דורשת MTM סדנת השיפורים, 200 אלף אירו לפני מיסים. בארה"ב תוכלו בסכום הזה לרכוש ארבע ראפטורים ולהישאר עם עודף לבוריטו בבאחה.

Check Also

יונדאי רושמת טנדר חשמלי

הכינו את עמדות הטעינה. יונדאי רושמת סימנים רשומים חדשים המרמזים על טנדרים חשמליים חדשים. ioniq T10 וגם ioniq T7 טנדרים כפולי הנעה וקבינה עם קשר קרוב ל-IONIQ7

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two × one =