קיה KV7 שנחשפה זה עתה במסגרת תערוכת דטרויט הנה מכונית תצוגה שמרמזת אודות מיניוואן/שטח עתידי שיתאפיין במרחב פנים נדיב ומפואר ועם(אופציה ל)הנעה כפולה שתעניק לו יכולות שטח כאלו או אחרות. בקיה החליטו על עיצוב "שטח" למיניוואן בעיקר בשל אמונתם שתצורה זו היא הפונקציונאלית והיעילה ביותר להובלת עד 7 נוסעים על מיטלטליהם. הממדים חריגים למדי עם אורך כולל שאינו חריג – ואף קצר יחסית – בנוף המיניוואנים ורכבי השטח, אך עם רוחב של למעלה מ-2.0 מטרים מדובר ב"רוחב לב" פנימי, שאליו מצטרף בסיס הגלגלים הגדול בן 310 הס"מ. זה האחרון יחד עם השילוב בין דלתות קדמיות קונבנציונליות ודלתות אחוריות הנפתחות כלפי מעלה אמורים להציע כניסה ויציאה נוחים לרכב.
העיצוב החיצוני מרמז לגבי עיצוב קיה העתידי ועיצוב הפנים מצביע על כוונות טובות בכל הקשור למרווח ופאר, אך סביר להניח שרצפת הפרקט המשובחת והמושבים המסתובבים על צירם לא יעברו לרכב הסדרתי, אם וכאשר. המעניין ביותר כאן הוא דווקא מה שאין בקטונספט הזה: חשמל. הכוח מגיע ממנוע טורבו-בנזין קונבנציונאלי למדי, אם כי חזק מאוד: 2.0 ליטר בלבד נפחו אך ההספק עומד על 289 כוח-סוס, האמורים לרמז משהו נוסף לגבי קונספט זה: דינאמיות לא תהיה מילה גסה ברשימת המידות הטובות של הואן לשטח העתידי של קיה.