זירת הקרוסאוברים הקומפקטיים ממשיכה להתלהט עם כלי שציפינו לו מזה זמן – סוזוקי SCROSS. השיווק שלו יחל ממחרתיים הראשון לאוקטובר באירוע בנוכחות נשיא סוזוקי אירופה מר TAKANORI SUZUKI. לקרוסאובר מנוע 1.6 ל' המפיק 120 כ"ס ו-16 קג"מ. הכוח יורד לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים רציפה או ידנית עם חמישה הילוכים. בסיס הגלגלים ניצב במרכז סגמנט C (קומפקטיות) עם 260 ס"מ וזה מציב את הקרוסאובר כמחליף טבעי ל-SX4 המתבגרת במהירות.

לקרוסאובר גרסה בעלת הנעה כפולה ומרווח גחון של 17 ס"מ – ממש על גבול השימושיות בשטח. מערכת ההנעה מכונה allgrip המערכת פועלת ברקע – ללא התערבות הנהג – ואפשר למקד אותה בעזרת מתג הנותן לבחור בין מצב אוטומטי, נהיגה בשלג, מצב ספורט או נעילה – נשמח בעתיד לאתגר את המערכה הנ"ל בעצמנו.

בתחום האיבזור מכיל הקרוסאובר 7 כריות אוויר, בקרת יציבות, בקרת שיוט, התנעה ללא מפתח, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי סגסוגת ,נגיעות עור ועוד.
אילו היינו מגיעים להשקה העולמית יכולנו לצלם סרטון בעברית – שתבינו. הנה הגרסה השווצרית, לדוברי השפה גרמנית:
לפי נתוני סוזוקי צפויה צריכת הדלק הממוצעת להיות 18 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 3 או 4 תלוי בגרסה. בהיצע שלוש גרסאות: GLS ידני הנעה קדמית ב-110 אלפי שקלים, GLX אוטו' הנעה קדמית ב-120 אלפי שקלים ו-GLX אוטו' כפול הנעה ב-140 אלפי שקלים. השיווק כאמור יחל ב-1 לאוקטובר.
לפי ערן גולן, מנהל סוזוקי, עומד צפי המכירות השנתי על 5000 יחידות. יעד מרשים לכל הדעות.

תיזהרו שלא להתקרב לסוזוקי: מנועים מתחממים, ראשים סדוקים, רעידות בתמסורת, דיפרנציאל עם בלאי מוגבר ואחריות יצרן שלא שווה את הנייר כי לא יתקנו לכם כלווווום באחריות….שירות מחורבן למוצר ברמה של עולם שלישי…אני בחיים לא אקנה יותר סוזוקי
אתה כועס? כנראה הפחנוע הטורקי שלך יותר טוב אחרי 30 אלף ראש מנוע הולך חחחח
טיפש לך תעשה שיעורים ותשתה שוקו
יש לי סוזוקי sx4 כבר 4 שנים ואין שום בעיות. מכונית חביבה מאוד!