שבת , 20 אפריל 2024

הרכב קבוצות המרוצים של KTM ו-Husaberg לליגת האנדורו הקרובה

 

תומר ברעם, מנהל המותגים בחברה והאחראי על פעילות קבוצות המרוצים: "בזכות גיבוי והבנת צורכי הרוכבים בשנים האחרונות, הצלחנו לגבש לקראת העונה הקרובה, זוג קבוצות המבוססות על רוכבים ברמה גבוהה ביותר. רוכבים אלו ממשיכים איתנו עוד מהעונה הקודמת, חלקם גדלו והתפתחו ברמת רכיבתם כשהם מתחרים במדי קבוצת KTM  והדבר ניכר במיעוט השינויים והזעזועים בהרכב הרוכבים. בעונה הקודמת הגיעו רוכבי מוטוספורט להישג חסר תקדים בדמות שני גביעי אליפות מתוך שלושה אפשריים בקטגוריה המקצועית, ואנו מאמינים כי השנה נוכל לשמר את ההישג ואולי אף יותר מכך."

 

Husaberg

המותג הצעיר במוטוספורט יחגוג בחודש ספטמבר הקרוב שנתיים בישראל וכן הגעה למקום השני בטבלת מכירות אופנועי השטח בארץ (מייד אחרי KTM), נכון לחודש אוגוסט 2011. ייצוג המותג במרוצי השטח השנה זוכה לייצוג מקרב בכירי הרוכבים בתחום, בכל שלושת הקטגוריות המרכזיות. רוכבי הקבוצה הם:

 

קטגוריה E1

תומר מזור, תושב מעלה גמלא שברמת הגולן, בן 26. ירכב על Husaberg TE125. תומר מתחיל את עונתו  השנייה בקבוצה לאחר שזכה בתואר אליפות הקטגוריה העממית בינונית בעונה החולפת, הישג בו זכה כשהוא רכוב ע"ג אופנוע Husaberg.

 

קטגוריה E2

נמרוד חמו, תושב מענית, בן 24. ירכב על Husaberg FE450. נמרוד הצטרף לקבוצת Husaberg במחצית העונה הקודמת ומחזיק באמתחתו תואר אליפות בקטגורית E2.

 

קטגוריה E3

גיל קינן, תושב כפר קיש, בו 24. ירכב על Husaberg TE300. גיל הצטרף למוטוספורט לפני כ-3 עונות והחל מהעונה הקודמת התחרה במדי קבוצת Husaberg כשהוא משיג את תואר סגנות האליפות בקטגוריה זו.

 

KTM

המותג הוותיק יותר במוטוספורט ואחד מהוותיקים בתחום השטח בישראל, מוביל כבר 4 שנים ברציפות את טבלת מכירות אופנועי השטח המקצועיים. חמישה רוכבים שונים ינסו לצבוע השנה את מדרגות הפודיום בכתום:

קטגוריה E1

עופרי שטראוס, תושב יוקנעם, בן 29. ירכב על KTM 250EXCF. עופרי חוזר לקבוצת KTM לאחר שתי עונות היעדרות, כשבאמתחתו סגנות אליפות בעונה הקודמת ב-E2 וכן תואר אליפות בקטגורית ה-E1 בעונת 2007, עם KTM.

 

אורן חסון, תושב תל אביב, בן 19. ירכב על KTM 250EXCF. מתחיל את עונתו השנייה במדי KTM ונחשב לרוכב בעל פוטנציאל רב להפתיע.

קטגוריה E2

זיו כרמי, תושב כפר יחזקאל, בן 27. ירכב על KTM 350EXCF. אלוף קטגורית ה-E1 בעונה הקודמת ומוביל הדרכות הרכיבה של KTM, מתחיל את עונתו השנייה בקבוצה.

קטגוריה E3

הדר עציוני, תושב מושב רם און, בן 30. ירכב על KTM 300EXC. הדר הוא אלוף הקטגוריה בעונה הקודמת עם אותו דגם ה-KTM וחוגג כבר 4 עונות במדי הקבוצה.

 

סניורים

נדב לוגסי, תושב מושב ברק, בן 44. ירכב על KTM 350EXCF. נדב הוא וותיק הרוכבים בקבוצה והוא אף מתחרה השטח הישראלי המחזיק בשיא המרוצים הבין לאומיים על גבי אופנועים. נדב סיים בשנה הקודמת עם תואר סגן הקטגוריה והעונה הוא מתכנן על תואר האליפות.

Check Also

IM Motors הסינית מבטיחה 1000 ק"מ

האם הטווח הזה אמיתי? האם המחיר שפורסם בכלל אפשרי לאור עלות היצור הגבוהה של הסוללה? מי בכלל הספקית של הסוללה? IM MOTORS חושפת טווח של 1000 והמון שאלות פתוחות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eighteen − seventeen =