יום שלישי , 16 אפריל 2024

רכב השטח היקר בעולם

לקהל היעד אליו פונים אנשי דארץ הרוסית (Dartz) יש כנראה כבר הכל, ולכן נדרשה מהם מקוריות ושאר רוח מיוחדים בהציעם את רכב השטח היקר מכולם, עם הבטחה להותיר חותם שלא יימחה במהרה בכל פורום בו יופיע.

כיצרנית המתמחה מזה שנים ארוכות (תחת השם דארק ושמות אחרים) בייצור כלי רכב ממוגנים, הן לשימושים צבאיים והן למטרות אזרחיות, ברור היה שכבסיס ל-Kegresse, זהו שם היצירה המופיעה כאן, ישמש מפלץ ממוגן וכבר הנמצא כבר בייצור מזה שנים אחדות. על בסיס ה Prombron-האימתני של דארץ – רכב שטח ענק בסגנון האמר הממוגן עד לרמה המסוגלת לספוג גם טילים חודרי שריון – תוכנן עד לרמת הבורג הדארץ קגרס, הממתין רק להזמנה הראשונה (ולמקדמה המתלווה אליה, מן הסתם); הרכב "קיים" בינתיים רק על הנייר ובאיורי תלת-ממד במחשב, אך הראשון שישים 1.6 מיליון יורו על השולחן, יוכל לקבל תוך מספר חודשים רכב שטח אולטימטיבי הנשען על 4 יחידות שרשראות גומי מיוחדות, המבטיחות תנועה במהירות של עד 180 קמ"ש על הכביש (240 עם צמיגים), בשלג, בבוץ, בחול ובכל תוואי שטח אחר שתעלו בדעתכם.

המחיר המטורף כולל מיגון מלא ברמה הגבוהה ביותר, כמובן את מערכת הזחלים הייחודית ואבזור שאלמלא קראנו את הרשימה כמה פעמים הוא היה נשמע כבדיחה; בין יתר התוספות שאי אפשר בלעדיהן גילינו ציפוי זהב לבן לסבכה הקדמית, ולא פחות חשוב: ציפוי המושבים עשוי עור פין לוויתן. כן, האיבר ההוא ממנו עושים פיפי. אלוהים ישמור… כשחושבים על זה, לא נראה לנו שאם היו לנו 1.6 מיליון יורו לשים על אותו שהיינו מבזבזים אותם על תוצרי ברית מילה של לוויתן… עם כל הכבוד לממדים ולמיגון.

דארץ קומבט ופרומברון – הבסיס לדארץ קגרס:

דארץ קומבט בנסיעת שלג:

דארץ קומבט T-98 מול האמר:

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

eighteen − three =