יום שישי , 19 אפריל 2024
רנו דאסטר - נכון לא דאצ'יה דאסטר - יוצאת להרפתקאה בשוק ההודי. צילום: רנו
רנו דאסטר - נכון לא דאצ'יה דאסטר - יוצאת להרפתקאה בשוק ההודי. צילום: רנו

רנו דאסטר?!

תומר הדר

תכלס. יש לנו פינה חמימה בלב לדאצ'יה דאסטר. במיוחד עם הנעה כפולה. כי אנחנו תמיד בעד האנדרדוג, אותו רכב שכולם אוהבים לצחוק למראהו, להעיר הערות, לספר כמה הוא יתפרק במוחרקה, ישתין נוזל קירור בעשוש ויבכה גם בכביש בדרך הביתה. אותו רכב, שבסופו של דבר מראה לגדולים וחזקים ממנו מאיפה משתין הקארטר ומי באמת ישפוך רדיאטור. ולכן אנחנו אוהבים את הדאסטר. וגם אולי בגלל הצד הרומני.

רנו דאסטר - נכון לא דאצ'יה דאסטר - יוצאת להרפתקאה בשוק ההודי. פנים פרימיום למראה עם סידור של פסאודו 4 מושבים. צילום: רנו
רנו דאסטר – נכון לא דאצ'יה דאסטר – יוצאת להרפתקאה בשוק ההודי. פנים פרימיום למראה עם סידור של פסאודו 4 מושבים. צילום: רנו

דברו איתנו על דאצ'יה דסאטר

מבחן דרכים רנו קפצ'ור דיזל

מטבע הדברים, כשיש דאסטר בבית אז מתעורר גם רצון לשפר- והאופציות שהיצרן מעניק ללקוחות כבר בסוכנות סבירות, אבל לא תמיד מספיקות. משום שכך, דווקא בשוק הרכב ההודי הוחלט על "תפירת" גרסה קרבית מיוחדת לדאסטר. אבל רגע, אל תקראו לה חלילה דאצ'יה. קיראו לה "רנו", כמו קליאו, כמו פלואנס, כמו טווינגו. שיהיה.

רנו דאסטר - נכון לא דאצ'יה דאסטר - יוצאת להרפתקאה בשוק ההודי. מרדפים לוהטים אחרי צ'יקן טיקה. צילום: רנו
רנו דאסטר – נכון לא דאצ'יה דאסטר – יוצאת להרפתקאה בשוק ההודי. מרדפים לוהטים אחרי צ'יקן טיקה. צילום: רנו

בכל מקרה, בגרסה ההודית של הדאסטר אנו חוזרים כמה שנים אחורה, לימים שלפני מתיחת הפנים שעבר הדאסטר, שכנראה לא הגיעה לשוק הרכב ההודי, אבל לנו זה לא מפריע. הגרסה הקשוחה, שנקראת DUSTER ADVENTURE מצוידת בכל מה שהינו רוצים בדאסטר שלנו. הצבע היחיד שניתן להשיג הוא ברונזה, או outback bronze בשפת דאצ'יה. צידי הרכב מחופים בפלסטיק שחור, כולל את בתי הגלגלים, הפגוש הקדמי זוכה לתוספת קרבית במיוחד שכוללת גם פנסי ערפל ואפילו מיגון גחון. בפנים, המושבים זוכים לריפוד יותר עמיד, בגימור דנים. יענו ג'ינס. מנוע הדיזל של דאצ'יה, בנפח 1.5 ליטרים מוכר לנו היטב ומפיק 110 כוחות סוס. המחיר? 20,594 דולר, או בעברית 77,900 שקלים. נמסטה.

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

One comment

  1. פיני (לא גרשון)

    רוצה דיזל אוטומטי 4×4 קרבי…!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

20 − twelve =