רגע אחרי שנחשפנו למיני קרוסאובר, פיג'ו 2008, נחשף מתחרה חדש מהצרפתים המתחרים. לחיה החדשה קוראים "רנו קפטור" (Renault Captur). שני רכבי הפנאי הקטנים ייחשפו זה מול זה בצוותא בתערוכת ז'נבה, בראשית מרץ.
רנו קפטור נולד כרכב קונספט כבר בתערוכת ז'נבה 2011. שנתיים מאוחר יותר ייחשף רכב הפנאי הזעיר כדגם בשל ומיועד לייצור. כמי שמבוסס על פלטפורמת B של הצמד רנו-ניסאן, הקפטור יחלוק רכיבים שונים עם המתחרה המרכזי שלו, ניסאן ג'וק, כמו גם עם מכונית הסופר מיני החדשה, רנו קליאו.
לצד קווי העיצוב הרכים והידידותיים של הקפטור הוא יזכה לצביעה דו-גונית כסטנדרט ולמרחב פנימי גדול ושימושי, שאמור להיות יוצא דופן ביחס לקטגוריה – ממש כמו המתחרה שנולד יום לפניו, פיג'ו 2008… ברשימת האביזרים תהיה מערכת מולטימדיה באווירת עידן הסמארטפון, כניסה ללא מפתח וגם בקרת התדרדרות. מערך המנועים ותיבות ההילוכים אמור להיות זהה כמעט לזה של מכונית הסופר מיני הצרפתית, רנו קליאו. בהשקת הקליאו החדשה נכחו שני מנועים: דיזל dCi90 המפיק 90 כ"ס ו-22 קג"מ מנפח של 1.5 ל' ופליטה של 83 גק"מ. ומנוע בנזין חדש, ומאוד מסקרן המסומן TCe90 המצויד בשלושה צילינדרים, מגדש טורבו, תזמון והרמת שסתומים משתנה לשני גלי הזיזים והזרקה ישירה. כל זה טוב כדי לייצר 90 כ"ס ו-13.5 קג"מ מנפח של 898 סמ"ק. נתון הפליטה עומד על 99 גק"מ וצריכת הדלק המוצהרת היא 4.3 ל' ל-100 ק"מ. בהמשך צפוי להיצטרף להיצע מנוע בנזין נוסף TCe120 עם 120 כ"ס ו-19 קג"מ מנפח של 1.2ל'. המנוע הזה עתיד להיות משודךלתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. כל זה בקליאו החדשה וסביר להניח שיגיע גם לרנו קפטור.