יום חמישי , 16 ינואר 2025
שברולט מרעננת את טנדר קולוראדו (אצלנו איסוזו דימקס) עם מנוע המפיק 308 סוסים ותיבת הילוכים עם 8 יחסי העברה. צילום: שברולט
שברולט מרעננת את טנדר קולוראדו (אצלנו איסוזו דימקס) עם מנוע המפיק 308 סוסים ותיבת הילוכים עם 8 יחסי העברה. צילום: שברולט

שברולט מחדשת את הקולוראדו

תומר הדר

בישראל, בכל הקשור בטנדר בינוני מבית מדרשה של ג'נרל מוטורס, אנו זוכים לקבל את איסוזו D MAX – עם מנוע דיזל בעל ארבע בוכנות. אך בארה"ב הצרכנים שמעוניינים בטנדר קטן (בטח קטן, מבחינתם זה קטן) מקבלים את שברולט קולוראדו – אשר חולק מכלולים רבים כולל שלדה עם איסוזו דימקס שלנו (האלו! אנחנו יכולים לקרא לו "שלנו" הוא הרי הטנדר הכי נמכר כאן מזה עשור).

שברולט מרעננת את טנדר קולוראדו עם תא נהג וקבינה חדשים - מולטימדיה עם CAR PLAY כמו בדגמי שברולט רבים המשווקים גם אצלנו. צילום: שברולט
שברולט מרעננת את טנדר קולוראדו עם תא נהג וקבינה חדשים – מולטימדיה עם CAR PLAY כמו בדגמי שברולט רבים המשווקים גם אצלנו. צילום: שברולט

וכעת הקולוראדו ה"אמריקאי" זוכה לעדכון, שכולל מנוע V6 חדש ותיבת הילוכים אוטומטית, בעלת שמונה מהירויות. מוכנים להספק? 308 כוחות סוס. המנוע עצמו מכיל כמובן טכנולוגיה לניתוק הצתה בחלק מן הצילינדרים כאשר מנוע הקולוראדו אינו פועל במאמץ, לחיסכון בדלק כמובן. תיבת ההילוכים האוטומטית בנויה כך שאומנם היא מכילה שני הילוכים יותר מזו של הקולוראדו היוצא, אך צמד ההילוכים החדשים הם למעשה הילוכי שיוט, שמאפשרים שימוש בהילוכים קצרים יותר במהירויות שמשמשות בדרך כלל לגרירה – וחיסכון בדלק במהירויות בין עירוניות.

שברולט מרעננת את טנדר קולוראדו (אצלנו איסוזו דימקס) עם מנוע המפיק 308 סוסים ותיבת הילוכים עם 8 יחסי העברה. צילום: שברולט
שברולט מרעננת את טנדר קולוראדו (אצלנו איסוזו דימקס) עם מנוע המפיק 308 סוסים ותיבת הילוכים עם 8 יחסי העברה. צילום: שברולט

ובינתיים בישראל אנחנו מספקים בטרטור דיזל חמים ומפנק וחולמים על סוסי פרא דוהרים בערבה, עדיף כאלה שנולדו בתוך שמונה בוכנות.

Check Also

יונדאי טוסון פנאי משפחתי עם טורבו

יונדאי טוסון עבר לאחרונה עדכון משמעותי למדי שחידד את הלוק והרים את המרחב הפנימי - עוד דבר אחד הוא שומר: לב לוהט של מנוע טורבו חזק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *