יום שישי , 29 מרץ 2024

אודי Q1 – אח קטן ל-Q3?

 

אודי A1 תשמש בסיס לכביש-שטח הקומפקטי-יוקרתי המתוכנן של אודי

באודי שוקלים להציע רכב כביש-שטח יוקרתי קטן עוד יותר מהאודי Q3 המיועד (שיתבסס על פולקסווגן טיגואן) במהלך השנתיים-שלוש הקרובות. "למשפחת ה-Q של אודי יש בהחלט עוד פוטנציאל לא ממומש" סיפר יו"ר אודי, רופרט שטדלר, בראיון ל-Automotive News Europe ודי היה ברמיזה זו להצית גל שמועות בדבר SUV קומפקטי ויוקרתי חדש מבית אודי הנמצא בקנה. בינתיים עושים אודי Q5 ואודי Q7 חיל והתחזיות לגבי מתחרה לב.מ.וו X1 ודומיו בדמות האודי Q3 (שיושק בפרנקפורט בספטמבר) בהחלט אופטימיות. מאידך, הדחת האודי Q5 מתואר הפרימיום-SUV הנמכר באירופה בשנה שעברה על-ידי ב.מ.וו X1 תרמה בהחלט לשקילה בחיוב של אח קטן ל-Q3.

באודי שואפים להגיע למכירה של מיליון וחצי מכוניות בשנה כבר ב-2015, ולשם כך ידרשו לתפיסת קברניטי החברה עוד יותר דגמים מה-37 המוצעים כיום. לפחות עוד חמישה דגמים חדשים נמצאים בקנה של אודי בדרך להגשמת יעד יומרני זה, ואודי Q1 נמצא ביניהם. האם יגיע לייצור? מצד אחד מדובר בהרף עין באבולוציה של מכונית חדשה, מצד שני, העולם כיום כה דינאמי עד כי קשה לנבא מה תלד עוד שנה.

אם וכאשר יתבסס הפרימיום-SUV הקומפקטי המיועד על פלטפורמה משותפת גם לאודי A1 – כרטיס הכניסה למותג אודי כיום.

 

בינתיים, עד שתהיינה תמונות אמיתיות הן של ה-Q3 והן של ה-Q1 הנה האח המוצלח במשפחה – אודי Q5:

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × four =