יום שישי , 19 אפריל 2024

אפליקציית סמארטפון חדשה לאופניים

צילום מסך של אחד מהמסכים הרבים של האפליקציה החדשה. STRAVA תפתור את סוגיית "מי הכי מהיר" על ידי קהילת רוכבים מקוונת. צילום: STRAVA

כמה פעמים רכבתם במסלול הקבוע שלכם והרגשתם שהיום הייתם מהירים במיוחד? כמה פעמים התווכחתם עם החברים לרכיבה – "מי המהיר ביותר?" מי מכם לא היה רוצה לעקוב בדיוק מרבי ומבלי התעסקות מיותרת אחר קצב ההשתפרות שלו על קטעים מדודים וספציפיים?

עד לא מזמן מערכת מדידת זמנים שפועלת כל הזמן ומודדת קטעים מוגדרים היתה בגדר פנטזייה בלבד או יקרה ומסורבלת מאד.

"היתה" זו מילת זו מילת המפתח – אפליקציה חדשה הופכת את הפנטזייה מהשורה למעלה למציאות חדשה. STRAVA מציעה לראשונה לחובבי הרכיבה תוכנה אשר מקליטה (כמעט בכל אמצעי מודרני- סמארטפונים ומכשירי ניווט של גארמין) את מסלול הרכיבה שלכם ולאחר מכן בבית על גבי המחשב או הטלפון החכם תוכלו לצפות בקטעים המוגדרים "מדודים" וכל זאת מבלי להתעסק בדבר במהלך הרכיבה עצמה.

בנוסף מדרגת STRAVA את התוצאה שלכם ביחס לכל הרוכבים אשר עברו בקטע המדרך ה"מדוד" וכך למעשה תוכלו לדעת את התשובה לשאלה החשובה ביותר: מי המהיר ביותר?

כמובן שבאפשרותכם לעקוב פעם אחר פעם גם אחר התוצאה האישית שלכם.

מסלול מוקלט על תצ"א של גוגל. נתונים רבים בראש העמוד ואפשרויות רבות לניתוח הביצועים והשוואתם. צילום: STRAVA

אפשרות נוספת הינה להעלות ל-STRAVA  מסלולים מוקלטים "ישנים" שלכם ובמידה וכיום ישנו קטע מדוד על גבי אותו המסלול גם הרכיבה ה"ישנה" שלכם תדורג- כך למשל שבמסלול מסויים ביער מענית ישנה תוצאה כמעט בלתי ניתנת לניצחון אשר הוקלטה בשנת 2011 ע"י BEN SONTAG רוכב עילית מקצוען שהשתתף בישראל בסבב תחרויות בינ"ל ורק עתה העלה ל-STRAVA את הקלטת המירוץ שלו. הזמנים שלו מטורפים!

רוצים להיות המהירים ביותר? באפשרותכם להוסיף קטע מדידה חדש ולהיות הראשונים להקליטו ובכך (לפחות לזמן מה) תהיו המהירים ביותר, קחו רק בחשבון שה-STRAVA כבר משגעת את עולם חובבי הרכיבה וסביר להניח שאותם "שוברי שיאים" יגיעו במהרה לשבור את שיא המסלול גם בקטע הדרך שזה עתה הוספתם.

במספר אתרי רכיבה פופולאריים בארץ כבר נשברים שיאי מהירות יום אחרי יום ואנו בטוחים שהמגמה רק תלך ותתרחב. להרשמה והורדה חינם כנסו לאתר strava.

הידיעה באדיבות איתי גרואג – אופני סגל.

Check Also

טויוטה C-HR עכשיו גם פלאג-אין הייבריד

טויוטה מרחיבה את היצע גרסאות ה-C-HR עם מערכת הנעה פלאג-אין הייבריד חזקה המפיקה 220 כ"ס ומוסיפה לה חבילת אבזור עשירה יותר ויכולת דינאמית עדיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 × 4 =