יום שישי , 29 מרץ 2024
אולם מרכזי חדש למרצדס בסדנאות 13 הרצליה. צילום: יח"צ
אולם מרכזי חדש למרצדס בסדנאות 13 הרצליה. צילום: יח"צ

בית חדש למרצדס בהרצליה

רוני נאק צילומים: יח"צ

מרצדס מציינת את אחת השנים הטובות ביותר בשוק הישראלי מזה שנים רבות עם עשרות ואף מאות אחוזי צמיחה בחלק מקבוצות הרכב. עתה היא חונכת, באיחור אופנתי, אולם תצוגה גדול-במיוחד אשר אמור לאכלס כל אחד מ-32 הדגמים שהיא מציעה כרגע למכירה. האולם נמצא ברחוב הסדנאות 13 הרצליה. בסמוך לאולמות של לקסוס, אודי, קאדילק ומותגי רכב נוספים אשר נדדו לאיזור בשנים האחרונות.

אולם מרכזי חדש למרצדס בסדנאות 13 הרצליה. צילום: יח"צ
אולם מרכזי חדש למרצדס בסדנאות 13 הרצליה. צילום: יח"צ

עם סמארט טורבו לערבה!

לעסקה הטובה ביותר – גם למרצדס חדשה!

בנוסף, הודיע אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל, על חידוש השיווק של סמארט. סמארט מדשדשת בשוק הישראלי מאז תחילת פעילותה ועתה, על הפלטפורמה החדשה המשותפת עם רנו, מנועים חדשים, תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים ותמחור אגרסיבי יותר, מקווים בכלמוביל להפוך הפעם את סמארט לשחקן משמעותי יותר.

[pro_ad_display_adzone id="63"]

 

להלן הקומוניקט לעיתונות

 

כלמוביל יבואנית מרצדס לישראל, חונכת אולם תצוגה מרכזי חדש בהרצליה פיתוח הממוקם ברחוב הסדנאות 13 והמשתרע על שטח של 2000 מ"ר. אולם התצוגה המרכזי החדש, מציג קונספט עיצובי ייחודי, בהשראת הקונספט העולמי של חברת "מרצדס בנץ".

משרד האדריכלים "פרי דוידוביץ', שמו דגש בעיצוב האולם בשילוב עץ מתכת וזכוכית בצבעים מטאליים על רקע שחור  התואמים לסמל הכוכב של מרצדס. האולם רחב הידיים  מחולק למספר אזורים עיקריים בחלוקה לפי הקטגוריות השונות: איזור ה-SMART הצבעוני הצעיר והאורבני, דרך הרכבים הקומפקטים, רכבי ה-SUV, הרכבים הקלאסיים ובהם  ה E –CLASS וה-E COUPE, אזור רכבי הקצה וה–AMG, טרקלין יוקרתי ללקוחות ה-S-CLASS ורכבי הקצה  וכן מתחמי מסירה.

מפרטי הרכבים מוצגים באייפדים אינטראקטיבים המציעים "קונפיגורטור" בו הלקוח יוכל לראות את המפרט של הרכב ולהתרשם כיצד יראה הרכב בו מעוניין עם ריפודים משודרגים, גג פנורמי, גלגלי מגנזיום ועוד. כמותג המייצג גם  ספורט, לייף סטייל ואופנה, יכלול האולם את "בוטיק מרצדס" ובו מגוון אביזרי יוקרה ואקססוריז לגברים, נשים וילדים  כגון  דגמי מכוניות, ארנקים, שעונים ופריטי אופנה.

"הלקוח ייחשף למספר גדול של דגמים, לתחושת שקט ונינוחות ולעולם תוכן שמעניין אותו" מציין אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל. "מיקומו של האולם החדש במרכז הסביבה העסקית והתוססת של הרצליה פיתוח, הינה חלק ממהלך  אסטרטגי כולל עם כניסת מרצדס לקטגוריות חדשות והגעתם של לקוחות חדשים. הרחבת שעות פעילות, הוספת דגמים לנהיגה, שיתופי פעולה אסטרטגיים ומיקומו המרכזי והנגיש יביאו את האולם על פי התכניות להוות מקום מפגש תרבותי וטכנולוגי ללקוחות ומבקרים המעוניינים להכיר את הקדמה הטכנולוגית של הקונצרן. אנו מאמינים שהערך המוסף שהאולם החדש מבטא, יתרמו להמשך הגידול במכירות מרצדס בישראל וזאת כחלק מהשגת היעד של היצרן להוביל את קטגורית היוקרה העולמי עד שנת 2020, הוסיף פינטו.

נתוני מכירות:

במחצית הראשונה של 2015 מכרה כלמוביל מרצדס כ- 1,612 כל רכב  מהדגמים השונים זאת לעומת 945 במחצית הראשונה של שנת  2014. גידול של 71%. אנו נערכים להמשך הצמיחה ומאמינים שהסדרות והדגמים שישווקו בחודשים הקרובים ימשיכו מגמה זו.  עוד מוסיף פינטו, כי מרצדס נמצאת כיום בנקודה אסטרטגית להמשך צמיחה וגידול ומציעה מענה רחב בכל אחד מהסגמנטים החל מרכבים קומפקטיים אורבניים A CLASS , CLA, GLA  המוצעים במחיר של החל מ – 193,000 שקל , רכבי שטח ו- SUV במחיר של החל מ – 500,000 שקלים ועד הרף העליון של רכבי קצה וסדאן עם תג מחיר של למעלה מ – 2,000,000 שקלים.

השקות חדשות:

כחלק ממהלך ההשקה של האולם החדש תשיק מרצדס בישראל מספר דגמים חדשים ובהם:  דגמי הסמארט F0R2 והסמארט FOR4 אשר יוצעו במחיר של החל מ – 100,000 שקלים, את ה – C63AMG שיוצע במחיר של החל מ – 715,000 שקל ודגמים רבים נוספים.

Check Also

מרצדס GLC קופה החדשה. היברידית בחצי מיליון שקלים. צילום: מרצדס

מרצדס GLC קופה החל ב-489,900 שקלים

יבואנית מרצדס מתחילה לשווק את גרסת הקופה של דגם GLC עם שתי יחידות הנעה היברידיות וחבילת שטח כאופציה. המחיר כחצי מיליון שקלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 + eighteen =