יום שלישי , 19 מרץ 2024
צ'רוקי 2019
העיצוב השתנה, מנוע טורבו התווסף, העיקר שבג'יפ לא שוכחים ליהנות מבוץ

ג'יפ מרעננת את הצ'רוקי: עיצוב חדש ומנוע טורבו מהרנגלר

תומר הדר

ג'יפ חושפת בתערוכת דטרויט את מלוא הפרטים אודות הצ'רוקי המחודש. בניגוד לקודמו, שבהחלט עשוי להיראות מעט קיצוני בעיני חובבי המותג, הצ'רוקי המחודש מיישר קו מבחינה עיצובית עם הגראנד צ'רוקי והקומפאס- ומציע כעת מראה יותר מרוכך ופחות זוויתי ואגרסיבי. בחלקו האחורי של הצ'רוקי המחודש בוצעו גם מספר שינויים, שהמשמעותי ביותר בינם הוא השימוש ביחידות תאורה חדשות. זה אולי לא נשמע הרבה, אך בפירוש מדובר בשינוי משמעותי.

צ'רוקי 2019
צ'רוקי 2019: העיצוב הקודם עבר ריכוך

מתחת למכסה המנוע של הצ'רוקי המחודש מתרחשים כבר שינויים יותר מהותיים: מבחינת היצע המנועים של ג'יפ עולה כי גרסת הבסיס עדיין עושה שימוש במנוע ה 2.4 המוכר של FCA, המפיק 180 כוחות סוס כמו גם במנוע ה 3.2 ליטרים של הדגם היוצא, המפיק 271 כוחות סוס. אך לצידם מוצע כעת גם מנוע הטורבו של הרנגלר החדש: 2.0 ליטרים המפיק 271 כוחות סוס.

צ'רוקי 2019
גם החלק האחורי שונה, אך החדשות הגדולות הן מנוע חדש: 2.0 ליטרים, טורבו , 271 כוחות סוס

הצ'רוקי המחודש יוצע בשלוש רמות גימור המוכרות ללקוחות בישראל הן ביבוא רגיל על ידי סוכנות מכוניות לים התיכון והן ביבוא עקיף. מדובר ברמות הגימור לאטיטיוד, אוברלנד וגרסת השטח: טריילהוק, המצוידת בחישוקי 17 אינץ', ווי גרירה מחוזקים, מרווח גחון משופר וחבילת מיגון גחון.

צ'רוקי 2019
ויש גם גרסאות למי שפחות רוצה להתלכלך בבוץ.

Check Also

רוביקון 392 הסוף

אדיוס ל-המי V8 ברנגלר רוביקון. שלום להוריקן הטורי וכפול המגדשים. JEEP מוציאה מהדורת סיום לרנגלר 392 כשבאופק כבר נראה ההוריקן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ten + 14 =