יום שלישי , 16 אפריל 2024

מותג רכב חדש בישראל – גרייטוול

חברת המזרח (יבואנית לנד רובר) השיקה היום מותג רכב חדש בישראל – גרייט וול (Great Wall Motors). ביבוא תטפל חברת בת של המזרח אשר הוקמה לטובת זאת בשם "גרייט וול מוטורס ישראל 2010 בע"מ". ביריית הפתיחה יצא מהשער הטנדר סטיד (STEED) שיהיה הדגם הראשון שישווק בארץ ובעקבותיו יגע יתר קו המוצרים הנרחב של היצרן הסיני. הפורטפוליו כולל רכבים פרטיים בקטגוריית סופרמיני, קומפקטיות, משפחתיות ומשפחתיות גדולות כמו גם שלושה דגמים של רכבי פנאי.

 

35% מנפח היצור של גרייט וול מופנה ליצוא - טנדר סטיד בנמל צילום GREATWALL

 

הטנדר ישווק עם הנעה אחורית או כפולה (שילוב חשמלי ו-LSD בדיפ' אחורי) וכן בשתי רמות איבזור STD ו-DLX. הגרסה הבכירה כוללת מערכת מולטימדיה עם נווט, חיבורי בלוטות', ריפודי עור ומצלמת חנייה. המחירים עומדים על 135,000 שקלים לגרסת 2X4 הבסיסית ועד 169,000 שקלים לגרסת ההנעה הכפולה ברמת האיבזור הגבוהה ביותר. בנוסף, קיימת אפשרות להתקנת ערכת גז, כחלק מעסקת הרכישה ובכיסוי אחריות מלא של היבואן, בתשלומים של 269 שקלים ל-36 חודשים (כ-9700 שקלים). בהיעדר גרסה המונעת בדיזל ההסבה לגז מספקת פתרון יעיל וזמין כמו גם יתרונות סביבתיים ועלות הפעלה מופחתת לאחר התקנת הערכה. על ההנעה מופקד מנוע בנזין בנפח 2.4 ל' המיוצר על-ידי מיצובישי. המנוע מפיק 12 כ"ס ו-21 קג"מ והוא הרכיב היחידי בטנדר שמגיע מספק חיצוני.

 

גרייט וול H6 עם מנוע טורבו-דיזל ותיבת הילוכים אוטומטית יצטרף להיצע בסוף 2012 צילום GREATWALL

 

בעוד כשבועיים עתיד להיפתח אולם תצוגה ראשון בפתח תקווה.

לקראת סוף 2012 צפוי להצטרף להיצע רכבי פנאי : H6  עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ל' ותיבת הילוכים אוטומטית ובהמשך גם M4 (קרוס אובר קומפקטי) עם מנוע בנזין 1.5 ל' ותיבות ידניות ואוטומטיות. דגם פנאי שלישי H2 יגיע ב-2014.

 

 

Check Also

ללא הסוואה. כך נראה הטנדר של BYD

עם חתימת אור המזכירה את הטנדרים של פורד. הפיקאפ 4X4 החשמלי של BYD נתפס ללא הסוואה

One comment

  1. היכנסו לאתר היבואן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

17 − four =