שבת , 20 אפריל 2024
טנדר איסוזו דימקס משופר ארקטיק טראקס - עם צמיגי 35 אינטש' מקוריים. צילום: איסוזו
טנדר איסוזו דימקס משופר ארקטיק טראקס - עם צמיגי 35 אינטש' מקוריים. צילום: איסוזו

וידאו: איסוזו דימקס משופר מהבית

תומר הדר

בישראל, כל ג'יפאי יודע, אפשר לגשת לסוכנות, לרכוש טנדר ארבע על ארבע חדש, ואז לשדרג: להתקין הגבהות ראויות – ואז צמיגים גדולים – ואז להיכשל בטסט, לחטוף הורדה מהכביש, לאבד את אחריות היבואן ולפעמים גם לסיים במשטרה.

בעולם הנאור, בשונה מישראל, הדברים לא עובדים כך. תראו לדוגמה את בריטניה. בבריטניה לקוח יכול להיכנס לסוכנת של איסוזו – לבקש די מקס – ואז לשמוע מאיש המכירות על שיתוף הפעולה שהחל השבוע בין איסוזו בריטניה ובין ARCTIC TRUCKS – אותה חברה שבנתה את ההיילקס המפורסם של טופ גיר שטיפס לפסגת הר געש באיסלנד.  לפרי שיתוף הפעולה קוראים איסוזו די מקס AT35  – ולפי איסוזו מדובר בטנדר האקסטרימי ביותר שנמכר אי פעם על ידי סוכנות מורשה של יצרן רכב. מדוע הוא נקרא AT35? – ניחשתם נכון: כי הוא נוסע על צמיגי 35 אינץ' שמעניקים לו מרווח גחון של 290 מילימטרים. המחיר מתחיל ב-30,999 ליס"ט לגרסה ידנית בעלת קבינה וחצי, ממשיך ל-33,499 ליס"ט עבור טנדר דאבל קבינה בעל תיבה ידנית ומסתיים ב-34,499 לי"סט עבור די מקס AT35 דאבל קבינה אוטומטי.

טנדר איסוזו דימקס משופר ארקטיק טראקס - עם צמיגי 35 אינטש' מקוריים. צילום: איסוזו
טנדר איסוזו דימקס משופר ארקטיק טראקס – עם צמיגי 35 אינטש' מקוריים. צילום: איסוזו

איסוזו לא ממש מפרטת אילו שדרוגים בוצעו בדי מקס הארקטי, אך מן הסתם, כדי לאכלס את צמיגי הענק בוצעו שינויים של יחסי העברה, במיוחד לנוכח העובדה שהדי מקס מסתפק במנוע הדיזל רגיל של איסוזו, בנפח 2.5 ליטרים אשר מפיק 163 כוחות סוס. נ"ב: אל תבנו על האיסוזו הזה בישראל, יש דברים שצריכים כנראה להישאר בגדר חלום.

Check Also

ללא הסוואה. כך נראה הטנדר של BYD

עם חתימת אור המזכירה את הטנדרים של פורד. הפיקאפ 4X4 החשמלי של BYD נתפס ללא הסוואה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seven − 5 =