יום חמישי , 28 מרץ 2024
דוקאטי סקרמבלר. סופסוף נפל בדוקאטי האסימון. אופנוע נגיש ומלהיב. צילום: דוקאטי
דוקאטי סקרמבלר. סופסוף נפל בדוקאטי האסימון. אופנוע נגיש ומלהיב. צילום: דוקאטי

וידאו: דוקאטי החל מ-68,000 שקלים

חברת ליגל אופנועים, יבואנית דוקאטי בישראל, תחל השבוע בשיווק מוקדם של משפחת האופנועים החדשה של Ducati – ארבעת דגמי ה- Scrambler. כארבעה עשורים מאז ירד מפסי הייצור הדגם המקורי, מחדשת דוקאטי את האופנוע שהפך עבורה לאייקון עם פרשנות מודרנית. ה- Scrambler מציע את סימני ההיכר המזוהים עם המותג, מסבך שלדת הצינורות המשולשים ומנוע ה- L- twin מקורר אוויר ושמן, בשילוב עם מערכות טכנולוגיה עדכניות. מלבד גרסת ה- Icon הבסיסית בצבעי צהוב ואדום, תציע "ליגל אופנועים" את שלושת הגרסאות הנוספות ל- Scrambler עם גרסאות ה– Urban Enduro, Full Throttle ו-Classic – שכל אחת מהן מציעה סגנון משלה ופרשנות אחרת מבחינת הביצועים לרוח ה-Scrambler.

עם ה- Scrambler מציעה דוקאטי לראשונה, בעולם ואצלנו, רף כניסה נמוך יותר מאי פעם למותג האיטלקי. במהלך ההשקה תציע דוקאטי הטבה מיוחדת על כל דגמי ה- Scrambler הנעה בין 5,000 – 7,000 שקל ! כשמחיר ה- Ducati Scrambler Icon יהיה (במהלך ההשקה בלבד) על 67,900 שקל !

 

דוקאטי סקרמבלר. סופסוף נפל בדוקאטי האסימון. אופנוע נגיש ומלהיב. גרסת האנדורו. צילום: דוקאטי
דוקאטי סקרמבלר. סופסוף נפל בדוקאטי האסימון. אופנוע נגיש ומלהיב. גרסת האנדורו. צילום: דוקאטי

לצד מראה רטרו המשולב בניצנוץ פנסי LED, ה- Scrambler מציע תכונות של אופנוע כביש עם מנוע חזק ושורה של מכלולים מודרניים. מתוך שלדת הצינורות מבצבץ מנוע ה- L-twin המקורר באמצעות אוויר ושמן, בנפח של 803 סמ"ק ושני שסתומים. דגם המנוע, המוכר גם מדגם ה- Monster 796, עובר שינויים ב- Scrambler ומציע קדח של 86 מ"מ עם מהלך בוכנה של 66 מ"מ. למנוע הספק של 75 כ"ס המושגים ב- 8,250 סל"ד, כששיא המומנט עומד על 6.9 קג"מ המושגים ב-5,750 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים בת שישה הילוכים עם מצמד רטוב. ל- Scrambler יש מזלג קאיאבה הפוך בקוטר 41 מ"מ, בעוד הבולם האחורי משודך לזרוע השחף האחורית, כששניהם בעלי מהלך של 150 מ"מ. מערכת הבלימה מורכבת מדיסק בודד מלפנים בקוטר 330 מ"מ הננשך על-ידי קליפר ארבע פיסטונים, כשמאחור יש דיסק בקוטר 245 מ"מ. על הכל פוקדת מערכת ABS מתוצרת מערכת Bosch ABS 9.1 MP. ה- Scrambler מציע חישוקי גלגלים בעלי עשר זרועות של "18 מלפנים ו- "17 מאחור, החבושים בצמיגי פירלי מסוג MT 60 RS.  גובה המושב מתכוונן לשני גבהים בין 770-790 מ"מ בלבד (מתאים גם לנמוכי קומה) ומציע מתחתיו אפילו שקע USB. מיכל הדלק של ה- Scrambler מציע 13.5 ליטר, לצד משקל נמוך של 170 ק"ג.

דוקאטי סקרמבלר. סופסוף נפל בדוקאטי האסימון. אופנוע נגיש ומלהיב. גרסת הרטרו המקסימה. צילום: דוקאטי
דוקאטי סקרמבלר. סופסוף נפל בדוקאטי האסימון. אופנוע נגיש ומלהיב. גרסת הרטרו המקסימה. צילום: דוקאטי

גרסת ה-Urban Enduro, בצבע Wild Green, מיועדת לחובבי רכיבה בסגנון אנדורו, ומוכנה לעבור כהרף עין מרחובות העיר לדרכים הצדדיות מחוצה לה. מלבד הצבע הירוק הייחודי, דגם זה מציע גם כנף קדמית גבוהה, מגינים למנוע התחתון, למזלג, מגן לפנס הקדמי ואפילו אופציה לכידון שטח וחישוקי שפיצים לא יצוקים עבור מי שרוצה לרכב על שבילים.

גרסת Full Throttle מיועדת לרוכבים המתלהבים מעולם מרוצי המסלול ונהנים ללכת עם הדברים עד הסוף. דגם זה מציע צבע שחור ספורטיבי לצד כידון נמוך יותר, מערכת פליטה של טרמיניוני, כנף קדמית קצרה וחישוקי גלגלים יצוקים.

דוקאטי סקרמבלר אייקון. גרסת הכניסה לעולם של DUCATI במחיר של קטנוע-על. שווה! צילום: דוקאטי
דוקאטי סקרמבלר אייקון. גרסת הכניסה לעולם של DUCATI במחיר של קטנוע-על. שווה! צילום: דוקאטי

גרסת ה- Classic מיועדת לחסידי הפרטים הקטנים והמראה של שנות ה-70 לצד נוחות ובטיחות של אופנוע מודרני.  גרסה זו מציעה עיצוב מוקפד עם פרטים מסוגננים כדוגמת: חישוקי שפיצים לא יצוקים בצביעה כתומה, מושב וינטג' הכולל תפירה ייחודית, כיסוי אלומיניום למנוע, כנפיים ממתכת חשופה וכמובן פס שחור באמצע מיכל הדלק כתזכורת ל- Scrambler המקורי.

 

למידע נוסף לגבי העולם של הדוקאטי Scrambler, היכנס ל-www.scramblerducati.com 

 

סוג Scrambler מחיר מחירון מחיר השקה
Icon  אדום 74,900 שקל 67,900 שקל
Icon  צהוב 75,900 שקל 68,900 שקל
Scrambler Classic 86,900 שקל 80,900 שקל
Scrambler Full Throttle 86,900 שקל 80,900 שקל
Scrambler Urban Enduro 86,900 שקל 80,900 שקל

 

Check Also

אקספנג: קח סייברטראק ותגביר

לעלות לאוויר עם אקספנג מרכב שנראה דומה לסייברטראק. החדשנות של הסינים לא מפסיקה לרגע בעיקר בזכות העתקה בוטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × 1 =