יום שישי , 29 מרץ 2024
הונדה מחזירה אהבה ללקוחות שלה עם קמפיין מפתיע והמון צ'ופארים. צילום: הונדה
הונדה מחזירה אהבה ללקוחות שלה עם קמפיין מפתיע והמון צ'ופארים. צילום: הונדה

וידאו: מחוות קטנות של הונדה

בעולם שיווק הרכב מעטים המקרים שבהם זורם התקציב לכייוון הלקוחות ולא להיפך. ואם הוא זורם "סתם" כדי לגרום להם להרגיש טוב (ועל הדרך להבטיח את קניית ההונדה הבאה שלהם) אדרבה.

חברת "מאיר", יבואנית ומשווקת מכוניות ואופנועי הונדה בישראל, מקיימת פעילות תחת הכותרת  Honda Loves You Back, במטרה להחזיר אהבה ללקוחות הונדה. הפעילות מתקיימת תוך שמירה על מומנט ההפתעה וסודיות מוחלטת בכל הקשור לסוגי הפעילויות, התדירות שלהן והמקומות בהם הן מתקיימות, זאת כדי "לתפוס" את לקוחותיה ברגע הכי לא צפוי, בעודם ברכב.

Check Also

טויוטה ממריאה – טסלה מקרטעת

ממשל ביידן לוקח צעד אחורה בחישמול הרכב הפרטי ונותן את המסלול המהיר לטויוטה שתמשיך לעשות קופה. בינתיים טסלה ו-BYD הסינית מתמודדות מול ביקוש יורד לרכב חשמלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

12 + 3 =