יום שישי , 29 מרץ 2024

יונדאי iX35 יורד לכ-150 אלף שקלים

לאור שינוי שערי המטבעות הזרים ובצל התחרות החדשה בקבוצת רכבי הפנאי שטח הקומפקטיים, ביונדאי החליטו לעשות מעשה והם מציעים גרסת כניסה חדשה לרכב הפנאי שטח הקומפקטי שלהם, יונדאי iX35. לגרסה החדשה קוראים יונדאי iX35 פריים אדישן (iX35 Prime Edition) והפרט הכי מעניין בה הוא המחיר: 150 אלף שקלים פחות מאה.

יונדאי IX35 מוריד מחירים. גרסת כניסה חדשה לרכב הפנאי של יונדאי. 149,900 שקלים ליונדאי IX35 גרסת פריים. צילום: רוני נאק

יונדאי iX35 פריים אדישן דומה לגרסת הבסיס הקודמת – המנוע שלו הוא בנפח 2.0 ליטר, 163 כ"ס, גיר אוטומטי וההנעה היא קדמית, 2X4. ההבדלים המהותיים, שבעטיים צונח המחיר ביותר מעשירייה, נמצאים באבזור. גרסת הבסיס החדשה נעדרת את מערכת המולטימדיה המצ'וכללת של הגרסה הקודמת (במקומה מערכת קול פשוטה יותר, עם כניסות AUX ו-USB), וגם אין בה פנסי ערפל, חישוקי גלגלים קלים ופסי קישוט צידיים.

המחירים יורדים בכלמוביל. מיצובישי אאוטלנדר ידני בסיסי ב-145 אלף שקלים, אוטומטי עם 7 מושבים החל מ-170 אלפים. צילום: פז בר

שוק רכבי הפנאי שטח הקומפקטיים זוכה לעדנה עם סדרה ארוכה של מתחרים רעננים ועסקאות מעניינות. את סוזוקי גרנד ויטרה הקצר, למשל, אפשר לרכוש בכ-150 אלף שקלים ובמיצובישי אפשר למצוא רכב פנאי שטח (מיצובישי אאוטלנדר) בעל שבעה מושבים בכ-170 אלף שקלים. חובבי התחום התרעננו עם גרסאות חדשות של טויוטה ראב 4, סובארו פורסטר. לאחרונה הצטרפו לשורות שני שחקנים חדשים, בני פלטפורמה אחת: וולבו V40 קרוס קאנטרי ופורד קוגה.

Check Also

יונדאי איוניק 6 – הנעה כפולה ובטיחות של 5 כוכבים

רמות חדשות של דינאמיות ובטיחות, יונדאי איוניק 6 היא אחת המכוניות החשמליות המוערכות ביותר. בחירה של הרכב העולמי הטוב ביותר, ציוני בטיחות מצטיינים ואבזור מפנק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ten − 10 =