יום חמישי , 18 אפריל 2024
Hyundai Nuvis Concept. Photo - Hyundai

יונדאי ix45 – מחליף הסנטה פה בדרך לישראל

חרושת השמועות בנוגע להצגתו של מחליף לסנטה-פה הוותיק הגיעה גם לישראל, לקראת הצגתו הצפויה בתערוכת ניו-יורק באפריל הקרוב. ה-SUV החדש ישווק באירופה תחת השם ix45 (בדומה לאחיו הקטן, ה-ix35, שבארה"ב ממשיך להיקרא טוסון) ויתבסס על פלטפורמת ה-i40 החדשה. בדומה לסנטה פה הנוכחי, ה-ix45 יוצע עם שבעה מושבים והנעה קדמית, כאשר הנעה כפולה תוצע כאופציה בחלק מהגרסאות.

Hyundai Santa Fe.  Photo - Hyundai

לפי הדיווחים ותמונות הריגול, הדור החדש יגדל בהשוואה לקודמו כדי להתמודד יותר בהצלחה מול מתחריו בשוק האמריקאי, כדוגמת פורד אדג', ויציג עיצוב אגרסיבי מבעבר בהשראת רכב הקונספט "נוביס" מ-2009.

Hyundai Nuvis Concept. Photo - Hyundai

היצע המנועים עדיין לא ידוע בוודאות, אך יכלול ככל הנראה את מנוע הטורבו-בנזין 1.6 ל' החדש (204 כ"ס) בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית כפולת-מצמדים עם שישה הילוכים. כמו כן, תוצע אופציית דיזל בנפח 2.0 ל' (184 כ"ס) לצד אופציה חסכונית יותר בנפח 1.7 ל' (136 כ"ס). ישנן שמועות על גרסת V6 לשוק האמריקאי וגרסה היברידית, אך אלו יוצעו רק בשלב מאוחר יותר, אם בכלל.

מחברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, נמסר כי ה-ix45 צפוי להגיע לישראל ברבעון השלישי של 2012. מחירים, תמונות ומפרטים מלאים יפורסמו לקראת ההצגה הרשמית באפריל.

Check Also

נתפס: יונדאי איוניק 6 N

מעל 600 כ"ס, צלחות בלימה 400 מ"מ, מפשקי גלגלים רחבים יותר - יונדאי איוניק 6 N - נתפס בניסויים דינאמיים על מסלול הנורבורגרינג שליד מרכז הפיתוח של יונדאי אירופה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × one =