יום שלישי , 23 אפריל 2024

לנד רובר דיפנדר: גרסת היאכטונרים

סדנת סטארטק (Startech) הגרמנית מתמחה בעידון ושיפור תוצרי קרייזלר ויגואר/לנד רובר, בעיקר מן ההיבט הקוסמטי והעיצובי. יצירתה האחרונה מתייחסת ללנד רובר דיפנדר, ללא ספק אייקון שטח מיתולוגי ועם קבלות, שהוסב כאן לואריאציה יוקרתית ומעודנת בהשראת יאכטות פאר.

 התוצאה עלולה לגרום לכל מי שמכיר את הלנד רובר דיפנדר להתבלבל קלות ולחשוב שנכנס ליצירת פאר בריטית קלאסית, ולא לאחת מהקבינות היותר מחוספסות וספרטניות המוצעות בכלי רכב כיום. שימוש נרחב בעץ טיק מעובד בדומה למוכר ביאכטות, עור בנדיבות וצביעה חיצונית בכמה שכבות לכה הופכים את הדיפנדר למשהו בהחלט ראוי להחנות במרינה. הרצפה מצופה לוחות טיק בדומה ל'דק' ביאכטות; המושבים הקדמיים המקורים הוחלפו בצמד מושבי ריקארו משובחים המצופים עור – כחול במקרה זה – כמו גם הקונסולה המרכזית והלוח המחוונים. התקרה מצופה אלקנטרה כחולה. סטארטק התקינו מערכת מולטימדיה משוכללת הכוללת מסך מגע, מערכת ניווט, DVD ועוד. מדרגות הצד המתקפלות הקלאסיות הוחלפו כאן במדרגה חדשה לכל אורך הסף, כאשר תאורה תכולה מאירה אותן עם הלחיצה על שלט הפתיחה או הרמת ידיות הדלת לפתיחה. בהחלט לא משהו מקובל בסוג כלי רכב שכזה… הצמיגים בגרסה זו של סטארטק הוחלפו ברחבים יותר, במידה 265/75-16.

 

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

9 + 20 =