יום שלישי , 19 מרץ 2024
דיפנדר 8V
במקרה הכינותי מראש: מנוע של ריינג' רובר בתוך לנד רובר דיפנדר. הניתוח הצליח.

לנד רובר דיפנדר חוזר, עם 400 כוחות סוס

תומר הדר

לנד רובר דיפנדר מת. אנחנו יודעים. התאבלנו קשות כשהדיפנדר האחרון ירד מפס היצור לפני כשנתיים ועודנו מתאבלים לפעמים בלילה בכרית כשאף אחד לא רואה. הדיפנדר החדש בדרך, אך הבה נודה על האמת: זה לא בדיוק זה. הוא לא יהיה מכוער. הוא לא יהיה לא נוח. לא תהיה לו הנדסת אנוש שניכר שתוכננה עבור מורדים אלבנים. אז בעצם מה זה שווה?

בכל מקרה, מישהו בלנד רובר בהחלט שמע את הבכי (למרות שבכינו בשקט) והחליט שלאור העובדה שלנד רובר השנה תהיה בת 70 הגיע הזמן לעשות משהו למען אוהבי הדיפנדר- ולהציג את: הדיפנדר. אך במקום מנוע הדיזל של פורד, בחזיתו של הדיפנדר שחוגג 70 שנים ללנד רובר יש משהו מעט שונה: מנוע של ריינג' רובר, אחד כזה צנוע בנפח 5.0 ליטרים עם שמונה בוכנות, אשר מפיק 405 כוחות סוס, בערך פי שלוש וקצת ממה שמפיק מנוע הדיזל של הדיפנדר האחרון. מאחורי המנוע יושבת תיבת ZF בעלת שמונה מהירויות והעסק הזה, שנקרא דיפנדר WORKS מקפץ לו בשמחה מאפס למאה תוך 5.6 שניות ולא מפסיק עד 171 קמ"ש. כדי שהקוביה תעצור, יש בלמים משודרגים, קפיצים משופרים, אנטי רולים עבים יותר וגם חישוקי 18 אינץ' שעטופים בצמיגי שטח (לרגע דאגנו…).

מנוע V8
כך נראים 405 כוחות סוס בדיפנדר.

חיצונית, יש פנסי LED  וכמה תוספות כרום, למרות שאנחנו מעדיפים דווקא שאף אחד לא ידע מה הולך תחת מכסה המנוע. פנימית, ניתן למצוא צמד מושבי רקארו, דיפוני עור מלאים ומערכת שמע מקורית. לפי לנד רובר, רק 150 יחידות של הדיפנדר WORKS  אכן יורכבו – הן בגרסה הקצרה והן בגרסה הארוכה. וכעת למחיר. תחזיקו חזק: כ205 אלף דולר. בהצלחה

דיפנדר WORKS
דיפנדר WORKS בפעולה. עם V8 הכל אפשרי

Check Also

ג'נסיס GV70 עולה להרים

מועמד לא צפוי לחבילת שיפורי שטח. ג'נסיס GV70 מקבל קיט נאה מסדנה גרמנית וגם מגלשי סקי בקאסטומציה ייעודית לג'נסיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

two + ten =