יום שישי , 19 אפריל 2024

מיני בשטח בשלושה טעמים

כדי להוכיח שדגמי המיני, מיני קאנטרימן וגם מיני קלאבמן, ראויים לשימושי פנאי קייצי, מפרסמים הבריטים דוברי הגרמנית שלוש וריאציות מומלצות, לטעמם, להפיכת מיני לבית פנאי עמוק בשטח. שלוש הגרסאות מכונות "מיני קלאב-ואן קאמפר" (The MINI Clubvan Camper), "מיני קאולי קרוואן" (The MINI Cowley Caravan) ו"מיני קאנטרימן אול4 קאמפ" (The MINI Countryman ALL4 Camp).

מיני קלאב-ואן קמפר צילום: מיני
מיני קלאב-ואן קמפר צילום: מיני

 לסוליסט: מיני קלאב-ואן קאמפר

גם אם טענת אנשי מיני שדגם מיני קלאב-ואן קאמפר הוא "הקרוואן היוקרתי הקטן בעולם" לא ממש אפשרית להוכחה או להפרכה, נראה שגרסת הקרוואן של "קלאבמן", הסטיישן של מיני, היא אחד היעילים שבהם. בתוך גרסה מוארכת מעט של המיני נכנסת מיטה נוחה, שנמתחת מלוח המחוונים ועד לדלתות האחוריות, וגם מטבח וארון שמתקפל לתוך יחידה יעילה אחת. הטאבלט שנדבק למקרר הנייד הופך את תוכנו של מיני קלאבמן לחדר בידור משודרג…

מיני קאולי קרוואן צילום: מיני
מיני קאולי קרוואן צילום: מיני

חדר וחצי על גלגלים: מיני קאולי קרוואן

אפשר גם ללכת על השיטה המסורתית: קרוואן נגרר מתחבר בוו גרירה לאחורי הרכב ומשמש כבית נייד. בגרסת הקאולי מעוצב הקרוואן בתבנית קלאסית של טיפה, עם שני אזורי מחייה: באזור הרחב מסתתר חדר שינה עתיר מרווח לזוג מפונק, עם כל מה שצריך סביב המיטה – אחסון, תאורה, מיזוג, מערכת קול וחלון גדול לטבע. בחלק הצר יותר – מטבח, מקלחת וחדר ארונות – אול אין וואן.

מיני קאנטרימן קמפר צילום: מיני
מיני קאנטרימן קמפר צילום: מיני

מיני קאנטרימן אול4 קאמפ

באווירה קצת יותר פרועה מצטרף לחגיגה הקרוסאובר, מיני קאנטרימן. במקרה זה מותקן על גגו מעין אוהל שמתקפל באופן מתוחכם, שטוח וקשוח. ההתמקמות על הפנטהאוז, מעל לקאנטרימן, לא ממש מכילה מטבח בגודל מלא, אבל המיטה הזוגית הבלתי-שגרתית והיכולת להתקרב אל צמרות העצים אמורה לפצות על האובדן.

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

three + 19 =