יום חמישי , 28 מרץ 2024
אפור אבל לא אפרורי. מיצובישי אאוטלנדר המעודכן מושק בישראל. החל מ-129 אלפי שקלים. צילום: יח"צ מיצובישי
אפור אבל לא אפרורי. מיצובישי אאוטלנדר המעודכן מושק בישראל. החל מ-129 אלפי שקלים. צילום: יח"צ מיצובישי

מיצובישי אאוטלנדר החל מ-129,900!

רוני נאק

מיצובישי ישראל השיקה אמש את הדור העדכני של אאוטלנדר. מדובר בדגם חשוב מאד בפורטפוליו של היבואן, דגם אשר מעל 10,000 יחידות ממנו כבר עלו על הכבישים בישראל.

במידה רבה היה זה אאוטלנדר אשר התחיל את הקמבק של מיצובישי אצלנו, ועם אופק הדגמים החדשים הצפויים להגיע אלינו – נראה שהתנופה רק הולכת להתעצם.

התמחור משקף את המגמה להוריד את מחירי כלי הרכב החדשים. מגמה שאנו רואים לאחרונה מיבואנים רבים.

מערכת קונקטד מקומית הכוללת WAZE, סלופארק, גישה לשירותי חירום וכמובן חבילת גלישה! צילום: יח"צ
מערכת קונקטד מקומית הכוללת WAZE, סלופארק, גישה לשירותי חירום וכמובן חבילת גלישה! צילום: יח"צ

לצד השיפורים והשינויים המתבקשים מחידוש כה עמוק, שילבה כלמוביל היבואנית גם מולטימדיה מקומית הכוללת WAZE וסלופארק.

השינויים המהותיים כוללים: עיצוב חדש, מרכב ארוך יותר ותיבת הילוכים רציפה מדור מתקדם יותר.

קטלוג אאוטלנדר- להורדה

להלן ההודעה המלאה לעיתונות

כלמוביל יבואנית מיצובישי בישראל החלה לשווק את האאוטלנדר החדש והמצליח בישראל אשר עבר  שדרוג נרחב הכולל שינויים רבים. קשת הדגמים הורחבה עם דגם בסיס חדש ואוטומטי בעל הנעה של 2X4, 5 מקומות ישיבה במחיר של 154,900 ₪.

בנוסף, מושק דגם פרימיום חדש 2X4 בעל 7 מקומות ברמת אבזור גבוהה "premium" הכוללת: ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, חימום לזוג מושבים קדמיים, גג שמש חשמלי, חישוקי סגסוגת 18 אינץ', מערכת כניסה והתנעה ללא מפתח וגימור כרום סביב החלונות. כמו כן הרכב מגיע עם מערכת connected car ומובילאיי במחיר של 179,900 ₪.

דוידי פיאמנטה מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל מציין כי: "עד היום, נמכרו למעלה מ-10,500 רכבי אאוטלנדר בדגם החדש החל משנת 2013. ההצלחה של דגם זה, במיוחד כמענה לדגם עם 7 מקומות ישיבה, בשילוב המחיר החדש והאטרקטיבי, מערכת ה- Connected Car המתקדמת  עם Waze מובנה, העיצוב החדש ורמת האבזור והבטיחות מהגבוהות ביותר בקטגוריה יספקו ללקוחות את החבילה הטובה והמשתלמת ביותר".

האאוטלנדר החדש אשר מיוצר ביפן כולל מספר רב של שיפורים הנדסיים ועיצוביים אשר מעצימים את חווית הנהיגה הכוללת. מתיחת הפנים הנרחבת ניכרת בעיצוב החיצוני, בתא הנוסעים ובטכנולוגיה שמניעה את הרכב. מבחוץ מדובר על חזית בקונספט עיצובי חדש שקיבלה את השם   "Dynamic shield",  בעל מגן מרכזי שחור עטוף במסגרת כרום, פגושים חדשים מלפנים ומאחור ועיצוב חדש לכל הפנסים, עם תאורת LED DRL חדשה בכל הדגמים ותאורת LED משולבת בפנסים האחוריים  וטכנולוגיה מתקדמת של פנסי תאורת LED  ראשיים בדגמי ה-Elite  וה-Limited.

האאוטלנדר הינו מכלי הרכב החסכוניים בקטגוריה וכעת מקבל דור חדש של גיר CVT רציף המציע שיפור בתאוצה, הפחתת פליטת המזהמים, טווח רחב יותר של יחסי ההעברה והקטנת החיכוך. בשילוב עם מנוע בנזין מתקדם בנפח 2 ליטר, עם 150 כוחות סוס, מציע האאוטלנדר ביצועים מעולים, נוחות נסיעה משופרת ותחושה חלקה במיוחד של העברת הכוח.

גוף האאוטלנדר גדָל (הרכב ארוך יותר ב-4 ס"מ מהדגם היוצא), תא הנוסעים מעודכן עם הגה עור בעל עיצוב מחודש, דיפונים חדשים ומושבים משודרגים לנוחות ותמיכה בנסיעה ממושכת  (גם בריפוד בד וגם בריפוד עור), מראָה פנימית עם עמעום אוטומטי (נגד סנוור), מתלים מכוילים לשיפור הנוחות וההתנהגות, חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש, מערכת Connected Car מבוססת אנדרואיד אשר מספקת Wi-Fi מובנה וקבוע ברכב באמצעות SIM סלולרי, אינטרנט ו- Hot Spot אשר יאפשר לכל הנוסעים לחבר את המכשירים שלהם על מנת שיוכלו לגלוש.

מערכת ההפעלה מסוג אנדרואיד "תרוץ" על גבי מערכת המולטימדיה שברכב ותספק בין היתר ממשק מגע נוח, ניווט עם מערכת WAZE , סלופארק לחניה, רדיו Nobex אינטרנטי וספר רכב אינטראקטיבי המופיע בצורה דיגיטלית על המסך. כמו כן מסכי עזרה אינטרנטיים של מיצובישי שיוכלו להציג רשימה של אולמות תצוגה, מרכזי שירות וטרייד-אין שבלחיצת כפתור יהיה ניתן לנווט או להתקשר אליהם.

האאוטלנדר החדש שקט ונוח במיוחד בזכות טיפול ב – 32 תחומים שונים ברכב המשפרים את רמת ה – NVH, ביניהן ניתן למנות: זכוכית אקוסטית בעובי רב יותר, חומרי בידוד ושיכוך רעשים אשר נוספו בחלקי מרכב שונים, גומיות איטום עבות יותר, תושבות מנוע, מתלים ותיבת העברה.

למערכות הבטיחות הקיימות באאוטלנדר החדש מצטרפות בכל דגמי 4X4 גם בקרת שיוט אדפטיבית (ACC – Adaptive Cruise Control) המאפשרת שמירת מרחק קבוע מהרכב מלפנים על ידי שימוש בחיישן רדאר, מערכת עזר לאיפחות התנגשות ברכב מלפנים (FCM – Forward Collision Mitigation), המתריעה ואף בולמת את הרכב במהירויות של עד 30 קמ"ש ומערכת לאזהרת סטייה מנתיב (LDW – Lane Departure Warning).

אבזור: האאוטלנדר החדש מצויד באבזור עשיר, בין היתר, גג שמש חשמלי בכל הדגמים למעט דגמי הבסיס, מערכת מולטימדיה ,Connected Car מצלמת נסיעה לאחור ודיבורית Bluetooth, שקע USB, בקרת אקלים דיגיטלית המפוצלת ל-2 אזורים, בקרתשיוט ומגבילמהירותהנשלטיםמגלגלההגה, שליטהעלמערכתהשמע מגלגלההגה, KOS – כניסה והתנעה ללא מפתח בכל הדגמים למעט דגמי הבסיס, AS&G – מערכת עצור וסע (מלבד בדיזל) ועוד.

מערכות בטיחות מתקדמות: 7 כריות אוויר כולל אפשרות לנטרול כרית אוויר נוסע, מערכתאקטיביתלבקרתיציבות, מגבר בלם בבלימת חרום (BAS), איתות בבלימת חירום, מערכתלמניעתנעילתגלגלים מבוקרתמחשב, מערכת לחלוקת עוצמת בלימה, מערכת עזר לזינוק בעליה (HSA), ניטור לחץ אוויר בצמיגים (TPMS), מבנה רכב מחוזק (RISE), בקרת יציבות (ASC) ובקרת אחיזה (TCL).

 

ממדים:

אורך כללי מ"מ 4,695
רוחב כללי מ"מ 1,810
גובה כללי(כולל מסילות גגון) מ"מ 1,680
בסיס גלגלים מ"מ 2,670

 

 

מחירים:

 

דגם מחיר בש"ח ציון ירוק רמת בטיחות  צריכת דלק משולבת (km/L)
1.     5 Invite manual 4X2 129,900 10 6 14.9
2.      Intense 5 4X2 154,900 6 6 16.6
3.      Instyle 5 4X2 164,900 7 6 16.1
4.      Instyle 7 4X2 169,900 8 6 15.9
5.     7Premium   4X2 179,900 8 6 15.9
6.     7 Supreme  4X 189,900 8 6 15.6
7.        7Elite  4X4   204,900 8 6 15.6
8.      7Limited  4X4 (דיזל) 229,900 13 6 17.2

 

 

Check Also

אקספנג: קח סייברטראק ותגביר

לעלות לאוויר עם אקספנג מרכב שנראה דומה לסייברטראק. החדשנות של הסינים לא מפסיקה לרגע בעיקר בזכות העתקה בוטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × 5 =