יום שישי , 29 מרץ 2024
משפחתית קטנה ומאובזרת מתחת ל-100 אלף שקלים? מיצובישי אטראז עוד עשויה לסחוף את השוק

מיצובישי יש בה הכל ובזול

כלמוביל יבואנית מיצובישי לישראל משיקה את האטראז' (Attrage), מכונית סדאן קומפקטית המתווספת לסגמנט החם הנשלט על ידי יונדאי i25 ו-קיה ריו. כניסת האטראז' לישראל מהווה הזדמנות לכלמוביל לחזור ללב התודעה של הציבור בישראל.

mitsu31 (4)

  האטראז' תוצע בארבע גרסאות; שני דגמים ידניים ושני דגמי אוטומט ברמת גימור Invite  ו-Instyle.  ארבעת הרכבים מגיעים עם מנוע בעל שלושה צילינדרים, 1.2 ל' עם 12 שסתומים  המפיק,  80 כ"ס ב 6,000- סל"ד ומומנט של 10.8 קג"מ ב 4,000- סל"ד. הגרסאות האוטומטיות מצוידות בתיבת ההילוכים הרציפה CVT . תצרוכת הדלק המשולבת של ה-Invite , לפי נתוני יצרן, תעמוד על 4.7 ליטר ל-100 קילומטרים ושל הInstyle  על 4.9 ל-100 קילומטרים. לגרסת הInvite  הידנית דרגת זיהום 3, לשאר הגרסאות דרגת זיהום 4.

לפי מיצובישי באטראז' הושם דגש מיוחד על השקטת רעשים והקטנת רעידות כדי לשפר את חווית הנסיעה. העיצוב החיצוני נועד למקסם את היכולת האווירודינמית של הרכב ולהפחית את רעשי הרוח, פליטת המזהמים, ולשפר את צריכת הדלק והיציבות. כמו כן, האטראז' הוא אחד הרכבים הקלים ביותר בקטגורית המשפחתיות עם משקל שנע בין 915-945  ק"ג ותא מטען בנפח 450 ליטר.

mitsu31 (21)

ויש איבזור! דגמי הInstyle  כוללים חיישן המאפשר הדלקת אורות באופן אוטומטי, חיישן גשם ובקרת אקלים דיגיטלית. בנוסף, ה- Instyle כולל מערכת מולטימדיה, תוכנת ניווט GPS, מערכת Bluetooth, מצלמת נסיעה לאחור ומפתח חכםKOS  המייתר את השימוש במפתחות ומאפשר פתיחה והתנעת רכב בלחיצת כפתור. כמו כן הרכב מאובזר בחישוקי סגסוגת קלה וחלונות כהים מאחור.

mitsu31 (19)

ויש בטיחות! לאטראז' מערכת בקרת יציבות אקטיבית (ASC) היא מאובזרת בשש כריות אוויר ובקדם מותחנים בחגורות הבטיחות במושבים הקדמיים, הנמתחים ומהדקים את חגורות הבטיחות באופן אוטומטי במקרה של תאונה חזיתית. מרכב   ה-  RISE  (Reinforced Impact Safety Evolution) של הרכב עשוי מלוחות פלדה חזקים וקלים במיוחד הסופגים ומסיטים כוחות פגיעה. בשני הדגמים האוטומטיים מותקן סייען לזינוק בעלייה (HSA) שמונע הידרדרות לאחור. כל רמות הגימור מגיעות עם מערכת TPMS לניטור לחץ אוויר בצמיגים.

גרסת ה-Invite  הידנית תשווק במחיר של 88,900 ₪ והאוטומאטית במחיר של 93,900 ₪.

גרסת ה-Instyle  הידנית תשווק במחיר של  89,900 ₪ והאוטומטית במחיר של94,900  ₪.

Check Also

יונדאי איוניק 6 – הנעה כפולה ובטיחות של 5 כוכבים

רמות חדשות של דינאמיות ובטיחות, יונדאי איוניק 6 היא אחת המכוניות החשמליות המוערכות ביותר. בחירה של הרכב העולמי הטוב ביותר, ציוני בטיחות מצטיינים ואבזור מפנק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 × five =