יום שישי , 29 מרץ 2024
מעביר הילוכים הידראולי לאופני הרים. מהפכה באמינות, משקל, עוצמה ודיוק. 2300 דולרים בלבד...

מעבירי הילוכים הידראוליים לאופני הרים

לא לפני זמן רב, כשמעצורים הידרואליים על אופני הרים נחשבו לשיא הטכנולוגיה והיו בהישג ידם של מעטים. כיום, כמעט כל זוג אופנים הרים מרמת המחיר הבינונית ומעלה מצויידים במעצורים הידראוליים וההיצע אדיר. בתערוכת אופניים שהתקיימה בקליפורניה בסוף אפריל הציגה ACROS הגרמנית מוצר חדש אשר עשוי להשפיע באופן דומה על מעבירי ההילוכים – מעבירים הידראוליים.

מעביר הילוכים הידראולי לאופני הרים. מהפכה באמינות, משקל, עוצמה ודיוק. 2300 דולרים בלבד...

היתרונות ברורים: עמידות מוחלטת בפני ליכלוך, אבק בוץ או מים. העברת הילוכים עוצמתית, מדוייקת ותפעול קל יותר בקצות האצבעות בזכות אותה אטימה מליכלוך. חסרונות? עדיין צריך להשתמש בצנרת אשר עשויה לסבול מפגיעה מכאנית. בשורה אמיתית צפויה בתחום המשקל – ללא כבלי פלדה ומובילי-כבלים מחוזקים שוקלים המעבירים של ACROS 175 גרם פחות מה-XTR של שימאנו ו-175 גרם פחות מהמערכת החדשה של SRAM ה-XX. בהתאם לאופנת קסטות ההילוכים האחרונה. מתאימה המערכת של ACROS לקסטות בנות 8,9 ו-10 הילוכים.

מעביר קדמי הידראולי מורכב על שלדת אופני הרים. פתרון כפול לחסכון במשקל ועוצמת העברה

 

מנוף העברת הילוכים הידראולי באופני הרים - חזון למועד? או מציאות חדשה

לצד הפחתת המשקל של האופניים, יפחית מעביר ההילוכים ההידראולי של ACROS גם את המשקל של הארנק שלכם. עם תחילת השיווק באמצע מאי – תתומחר המערכת ב-2320 דולרים בארה"ב ו-1600 אירו באירופה.

SeaOtter Classic 2011 – ACROS New A-GE from ACROS Sport on Vimeo.

Check Also

בארי וכיסופים בעטיפה אחת

52 קילומטרים של כל הטוב שיש בסינגלים של הנגב המערבי. חיבור אורגני של שלושה סינגלים לשרשרת בלתי נגמרת של כיף על אופני הרים חשמליים. אפשרי בהחלט גם על אנטומיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 × 5 =