יום שלישי , 16 אפריל 2024

מרצדס G-קלאס ערבייה

 כבר סיפרנו לכם על פולקסווגן טוארג מוזהבת שהושקה בתערוכת הרכב של קאטאר, ומכאן קל להבין שטעם וסגנון מבקרי התערוכה שונה במקצת מהמקובל; גם מרצדס השיקה ואריאציה מיוחדת לבני המדבר שוכני נסיכויות הנפט בדמות מרצדס G-קלאס סופר-אקסקלוסיבי.

'מרצדס G-קלאס ערבייה 100 מהדורה מוגבלת' (G-Class Arabia 100 Limited Edition) – זה השם המלא – כשמה כן היא: מהדורה מוגבלת ל-100 יחידות של רכב השטח הקשוח של מרצדס, הכוללת אי-אלו תוספות ועידונים שיותירו את רוכשי הדגם ללא בקשות נוספות. בין השאר תצוידנה 100 הגרסאות – כולן G 55 AMG בבסיסן – בשתי אופציות לעיצוב הפנים: האחת נקראת Cashmere White והשניה Night Black, מה שמרמז במשהו על צבעי העור השולטים בתוך חלל הנוסעים. פסי מגן חיצוניים, פסי עיטור פנימיים ואף החישוקים עשויים קרבון בגימור שחור-מט, עבודת יד שבוצעה בסדנת AMG. עוד נמצא בפנים חלקי ציפוי ודיפון מפורצלן איכותי (כן, כמו הספלים מהסרוויס של סבתא…), עץ איכותי, שטיחי צמר וכמובן כל שיעלה ברוחכם בתחום המולטימדיה והתקשורת.

ה-G-Class Arabia 100 Limited Edition יוצע רק בסוכנויות מרצדס במזרח התיכון (לא כולל ישראל, אם תהיתם) – האזור בעולם בו יש הכי הרבה G 55 AMG באופן אבסולוטי, ובמחיר של …בעצם הוא לא פורסם; זהו פרט שסוכני רכבי היוקרה באזור דנן לא צריכים להתעסק איתו יתר על המידה.

ולמי ששכח, מרצדס G-קלאס – קווים לדמותו:

Check Also

טויוטה 4Runner מהמם!

רכב שטח כהילכתו! טויוטה 4Runner כל חדש ולא מוותר במ"מ על יכולת השטח והקשיחות של קודמו. מוסיף לזה לא מעט "טק" חכם לשטח. בסתיו אצל הדילרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

seventeen + 16 =