יום חמישי , 25 אפריל 2024
סובארו אאוטבק בהנחה של 30,000 שקלים - רק לחמישים הלקוחות הראשונים. צילום: פז בר

סובארו אאוטבק בהנחה

סובארו אאוטבק בהנחה של 30,000 שקלים - רק לחמישים הלקוחות הראשונים. צילום: פז בריפנאוטו, יבואנית סובארו, תקיים החל מה-12 לספטמבר, פעילות מכירתית ל"שנה החדשה".

כבר יש לך אאוטבק? אולי תסע לכאן?

מדובר בהנחה של 30 אלף שקלים לה יהיו זכאים 50 הרוכשים הזריזים הראשונים. בנוסף, מתחייבת סובארו למסור את האואטבק החדש תוך שלושה ימים בלבד לאחר העברת סכום הכסף המלא.

סובארו אאוטבק במבצע מכירות. לא הסובארו הלבנה של פעם! האאוטבק של 2012 מוביל את המותג עם משרעת יכולות רחבה ואיכות מצויינת. צילום: פז בר

סובארו OUTBACK היא מחלוצות ז'אנר הקרוסאובר ומשווקת בישראל מאמצע שנות ה-90'. לאחרונה זוכה הדגם לעדנה בעיקר בזכות השיפור הכללי שחל במוצרי החברה ומעבר לדור מנועי בוקסר חדש וחסכוני. בהתאם למסורת של סובארו – ובוודאי כדגם המוביל את המותג גלובאלית – מצוייד האאוטבק במערכת הנעה כפולה קבועה מתקדמת מאד, ביכולת אמיתית בשטח ואחיזת כביש ובטיחות מהטובות בעולם הרכב.

סובארו אאוטבק במבצע. גם גרסת הכניסה - עם מנוע 2.5 ל' - מציעה איבזור מקורי רב ויכולת רב-תחומית בכביש ובשטח. צילום: פז בר

סובארו OUTBACK משווקת בשתי גרסאות: דגם 2.5 ל' עם 167 כוחות סוס וגיר LINEARTRONIC רציף או דגם 3.6 ל' – שישה ציל' – עם 260 כוחות סוס ומערכת SI-DRIVE מתקדמת המעניקה לנהג את היכולת לבחור את אופי מצב הנהיגה של המנוע. דירוג הבטיחות מקסימאלי ועומד על 5 כוכבי בטיחות.

 לפרטים נוספים צרו קשר

Check Also

סובארו פורסטר החדש – החל ב-206 אלפי שקלים

סובאר פורסטר כמעט כל-חדש בישראל (למעט המנוע) ומציע יותר מהכל - גם מחיר כניסה גבוה יותר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

13 − 6 =