יום שישי , 29 מרץ 2024

סובארו פורסטר חדש. אצלנו בשנה הבאה

מלבד הפרונט הוא דומה מאוד לקודמו, אבל בסובארו מבטיחים שהדור החדש של רכב הפנאי מרווח, נוח, מהנה ויעיל מקודמו.

סובארו פורסטר 2013. דור רביעי של אחד מרכבי הפנאי הוותיקים בישראל. מוכן כבר לצאת לשטח. צילום: סובארו

צריך עין חדה כדי להבחין בכך ואולי פשוט תצטרכו להאמין לנו: הפורסטר שבתמונות הוא דור חדש לגמרי, רביעי במספר, בסדרת רכבי הפנאי של סובארו. המרכב של הכלי שאנחנו אוהבים לאהוב דומה מאוד לקודמו, אבל לשמחתנו החזית השתנתה לגמרי, כך שנוכל בכל זאת להבחין ביניהם.

קרא מבחן דרכים בשטח לסובארו XV

מתחת לפני השטח ישנם בהחלט שינויים: בסיס הגלגלים התארך בשני סנטימטרים בערך והאורך הכללי – בארבעה. כבעבר, הפורסטר מבוסס על האימפרזה הקומפקטית, ממש כמו ה-XV הנוכחי.  בסובארו מצהירים שהוא מציע כעת מרווח פנים טוב יותר, נוחות נסיעה משופרת וגם התנהגות כביש מדויקת יותר.

סובאור פורסטר 2013. גרסת 2.5ל' שבצילום ללא כונסי האוויר של גרסת הטורבו מהצילום העליון. פורסר חוזר לשטח. צילום: סובארו

מנוע חדש יוצמד לפורסטר בארה"ב. המנוע הזה, בתצורה בוקסר האופיינית לסובארו, הוא בנפח של 2.0 ל', מוגדש טורבו, ומייצר 250 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ בכל הטווח שבין 2,000 ל-4,800 סל"ד. תיבת ההילוכים – אוטומטית-רציפה עם אופציה להעברות "ידניות". המנוע השני באמריקה כבר מוכר שם – 2.5 ל', לא מוגדש, 170 כ"ס. את המנוע הזה אפשר לקבל עם גיר ידני בן שש מהירויות או עם גיר אוטומטי-רציף. בסובארו מצהירים שכל דגמי הפורסטר החדשים יעילים וחסכוניים מקודמיהם.

סובארו פורסטר החדש יושק רשמית בתערוכת לוס אנג'לס שתיפתח בסוף החודש. הגרסה האירופית צפויה להיחשף ככל הנראה בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ הקרוב ואחריה יגיע רכב הפנאי הפופולארי גם לישראל.

Check Also

ג'נסיס GV70 עולה להרים

מועמד לא צפוי לחבילת שיפורי שטח. ג'נסיס GV70 מקבל קיט נאה מסדנה גרמנית וגם מגלשי סקי בקאסטומציה ייעודית לג'נסיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

15 − 9 =