יום חמישי , 28 מרץ 2024
וזה פולקסווגן RACE טוארג שניצח בראלי דקאר - לא ממש קשור אבל היי! סיבה טובה לשים תמונה שלו. צילום: פולקסווגן
וזה פולקסווגן RACE טוארג שניצח בראלי דקאר - לא ממש קשור אבל היי! סיבה טובה לשים תמונה שלו. צילום: פולקסווגן

פולקסווגן מדברת "אמריקאית"

תומר הדר

פולקסווגן להוטה לפייס את הלקוחות בארה"ב, במיוחד לאחר פרשת "דיזלגייט", אותה פרשה שממנה יצאה פולקסווגן בשן ועין בארה"ב. במהלך החודשים האחרונים השמיעה היצרנית הגרמנית הצהרות רבות שנועדו לפנות לצרכנים בארה"ב, כולל הבטחה לבניית מפעל לרכב חשמלי עד שנת 2020, אך בתכל'ס, גם בפולקסווגן מבינים שדיבורים על רכב חשמלי לחוד – ומעשים לחוד.

והמעשים שהאמריקאים מבינים קשורים ברכבי שטח. מסיבה זו פרסמה פולקסווגן פיסת מידע שמיועדת לפנות ישירות לאגו של רוכשי רכב הכביש שטח הבינוני החדש שלה, שיוצג בשנה הבאה: בניגוד לכל רכבי הכביש של של פולקסווגן שהוצגו עד היום, ששמם נבחר באמצעות וועדת מומחים מיוחדת היושבת בוולפסבורג, גרמניה – ושמם החל באות T  (טוארג, טיגואן), הפעם השם יהיה אמריקאי. לדברי היינריך וובוקן, מנכ"ל פולקסווגן ארה"ב: "לקרוס אובר החדש של פולקסווגן שייועד בראש ובראשונה לשוק האמריקאי יהיה שם ביריוני, קל להגיה ובסגנון אמריקאי". ובמפתיע, השם לא יתחיל ב"T". כבר, סוג של התקדמות.

Check Also

JAECOO מביא את בשורת האורבני שטח החדשה!

JAECOO ששיווקו יחל בחודשים הקרובים , מביא בשורה לכל המצפים לרכב פנאי בעל ערך מוסף גם מעבר לכביש. עשיר בטכנולוגיות שיעזרו להכיר ולהגיע למחוזות חדשים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

five × three =