יום חמישי , 28 מרץ 2024
אקשן קמפר על ג'יפ רנגלר אנלימטד. השטח פתאום נראה אחרת כשאפשר לחוות אותו בשעות אחרות. צילום: ACTION CAMPER

צימר נייד על ג'יפ

אקשן קמפר על ג'יפ רנגלר אנלימטד. השטח פתאום נראה אחרת כשאפשר לחוות אותו בשעות אחרות. צילום: ACTION CAMPER

ואפילו שהכותרת היא בלתי אפשרית. רק תראו איך שהקמפר הזה יורד ומתחבר לכל שלדת גיפ רנגלר אנלימטד (הארוך) מסדרת JK ויהפוך את רכב השטח הקשוח לקמפר – או צימר – שמסוגל להגיע לכל מקום שה-ג'יפ יגיע אליו. הקמפר בעל התקרה המתרוממת, מציע מגורים לשניים ומכיל מטבחון, מקלחת ושירותים וכמובן נוף מדהים.

בזכות היכולת המדהימה של ג'יפ להגיע לכל מקום, נותן לכם הקמפר את ההזדמנות להנות משהייה ארוכה יותר במקומות בעלי נגישות בעייתית. הקמפר תוכנן כדי להשפיע כמה שפחות על יכולת השטח של הג'יפ ולא למנוע מבעליו לתור ולחקור את השטח.

אקשן קמפר על ג'יפ רנגלר אנלימטד. הקמפר תוכנן שלא להגביל את יכולת השטח של הג'יפ רנגלר והוא מוסיף רק 200 ק"ג למשקל המקורי של ג'יפ רנגלר. צילום: ACTION CAMPER

בגדול ה-ACTION CAMPER נועד למסעות ומשלחות והוא כאמור מתאים להתקנה רק על ג'יפ רנגלר אנלימטד. בעת ההתקנה מוסר הגג, המושב האחורי, כלוב הבטיחות והדלת האחורית ובמקומם מוברג למקומות הקמפר אשר לאחר הרכבתו מוסיף רק 200 ק"ג למשקל המקורי של הרנגלר אנלימטד.

אקשן קמפר על ג'יפ רנגלר אנלימטד. כל מה שזוג עשוי לרצות בשטח: מטבחון, מיטות, שירותים וגג חזק לצלם ממנו אריות. צילום: ACTION CAMPER

הגג של הקמפר חזק מספיק כדי שאדם בוגר יוכל לעמוד עליו ויכול לשמש כמשטח מוגבה לצילום או תצפית. במצב המורם יתקבל חלל עמידה פנימי בגובה של 1.9 מטרים. בפנים תמצאו כירת בישול עם שלושה מבערים, תאי אחסון רבים וארוניות, שירותים עם 15 ל' מים נקיים ועוד. הקמפר תוכן ומיוצר באוסטריה על ידי חברת THALER.

אקשן קמפר על ג'יפ רנגלר אנלימטד. אח...ממואב עד וואדי רם, מהסהרה ועד הסרנגטי - השילוב של היכולת המדהימה של ג'יפ להגיע לכל מקום ושל צימר שממשיך איתך לכל יעד קוסם מאד. צילום: ACTION CAMPER

אז אם אתם כבר מפנטזים על סוף שבוע ארוך בעומק הדרום או בוואדי רם, תג המחיר ככל הנראה שירתיע רבים. כנהוג במוצרי תחבורה איכותיים הקמפר הזה מגיע עם תג מחיר מכובד ביותר: 53,500 דולרים בארה"ב (39 אלף אירו באירופה – אם זו נחמה) וזה לא כולל את הג'יפ שאליו הוא מתחבר! נו טוף. כנראה ששוב נישן בשק"ש הישן על מזרון דק וגבשושי. אם בכל זאת נוחות חשובה לכם יותר מתקציב, תוכלו להזמין את האקשן קמפר החל מיולי הקרוב.

www.rasta4x4.co.il

Check Also

רוביקון 392 הסוף

אדיוס ל-המי V8 ברנגלר רוביקון. שלום להוריקן הטורי וכפול המגדשים. JEEP מוציאה מהדורת סיום לרנגלר 392 כשבאופק כבר נראה ההוריקן

3 comments

  1. האם זה מאושר בארץ עם ה'חריגה' מאחור?, האם ניתן להפריד את הקמפר מהג'יפ ע"י ג'קים הידראולים-חשמליים או ידניים? כמה זה עולה לנו והיכן ניתן לקנות?

  2. לגבי האישור הישראלי – קשה לי להאמין שיש לזה תקינה. פשוט מפני שעוד לא ניסו. מרגע החיבור הקמפר הופך לחלק בלתי נפרד מהרנגלר. הקמפר מיוצר באוסטריה על ידי THALER ועולה – יחד עם הרגנר – כ-53 אלף דולרים.

  3. תודה על המידע מאד מעניין והמחיר סביר באוסטריה כמובן. כמה יעלה בארץ המובטחת זו הבעיה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one × three =