יום רביעי , 24 אפריל 2024
קיה סורנטו משופר לשטח של PACWEST - תחזיר את הצבע ללחיים? צילום: PACWEST
קיה סורנטו משופר לשטח של PACWEST - תחזיר את הצבע ללחיים? צילום: PACWEST

קיה סורנטו – עם שיפורים

ניר בן זקן
הדור הראשון של קיה סורנטו מתחילת העשור הקודם, היה רכב שטח אמיתי. מצויד במכלולים קשוחים כמו שלדת סולם, סרן חי מאחור והילוך כוח ובמחיר אטרקטיבי של כשני שלישים מלנד קרוזר הוא היה פופולארי בקרב מטיילים דלי תקציב. הדור השני מ-2010 נטש את השטח והפך לקרוסאובר 7 מקומות החביב על עקרת הבית האמריקאית, אח תאום ליונדאי סנטה פה. ערב תערוכת SEMA, המרכזית והחשובה לשיפורי רכב, היא חושפת גרסת קונספט שחוזר למקורות ולא מפחד מבוץ, סלעים ואבק דרכים.


מבחן רכב קיה סורנטו

יונדאי טוסןן חדש ומשופר

סורנטו PacWest Adventure מתבסס על הדור השלישי והנוכחי שזוכה לפופולאריות רבה בארה"ב. רכב התצוגה מקבל השבחה מקיפה הבאה לידי ביטוי בעיקר בקפיצי קוייל אובר (בולם בתוך קפיץ) ייעודיים התורמים למהלך מתלה נדיב, ליכולת ספיגת שיבושים ומהמורות עדיפה ובעיקר להגבהת המרכב המאפשרת התקנת צמיגי שטח גדולים. פגוש הפלסטיק השברירי מלפנים נוסר בחלקו התחתון ובמקומו הותקן פגוש ממסבך צינורות מעבודת יד המכיל כננת, משתלב עם מגן הגחון ומשפר משמעותית את זווית הגישה. את ההופעה הקרבית משלימים סוללת פנסי לד על הפגוש הקדמי, על הגגון ובקצוות מכסה המנוע, שנורקל לסעפת היניקה, כנפוני גלגל רחבים המחפים על הצמיגים הגדולים וצבע ירוק זוהר. לא ברור מדוע הסמל הבולט של היצרנית הוסר מהגריל הקדמי, נוכח העובדה שמדובר באחד הקונספטים המדליק ביותר שהציגה קיה בשנים האחרונות. שלא במפתיע הסיכויים לגרסת ייצור או לערכת השבחה דומה שיציע היבואן המקומי אפסיים. לנו נותר ראות ולקנא.

Check Also

יונדאי: השקעת עתק של 51 מיליארד דולרים

יונדאי במהלך אסטרטגי לכיוון ההנעה החשמלית - מגייסת 80,000 עובדים בקוריאה שיופנו לפיתוח דור חדש של רכב חשמלי לכל מותגי הקבוצה, מעטפת תוכנה חדשה ומו"פ סוללות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

18 − thirteen =