יום שישי , 29 מרץ 2024
קריאת תיקון גורפת לכל בעלי סוזוקי קרוסאובר. צילום: רוני נאק
קריאת תיקון גורפת לכל בעלי סוזוקי קרוסאובר. צילום: רוני נאק

קריאת תיקון סוזוקי קרוסאובר

רוני נאק

מכשירי תנועה הודיעה הבוקר על ביצוע של קריאת תיקון – RECALL – למכוניות סוזוקי קרוסאובר מדגמי 2013 עד 2016 בשל בעיה בכריות האוויר במשענת המושבים הקדמיים. אם אתם בעלי מכונית כזו – צרו קשר ישירות אלגף השירות של החברה או לחילופין אפשר לבדוק גם באתר השירות של מכשירי תנועה.

להלן ההודעה המלאה ופרטי הקשר:

הודעה לבעלי סוזוקי SX4 קרוסאובר, שנה קלנדארית 2016-2013 . הרינו להודיע לכל לקוחותינו בעלי סוזוקי SX4 קרוסאובר, משנה קלנדארית 2016-2013 ,כי יצרנית הרכב, חברת סוזוקי, הודיעה על הצורך לבצע "קריאת שירות חוזרת" (recall (לחלק מהמכוניות מדגם זה, לצורך החלפת ריפוד משענת המושבים הקדמיים. קריאת השירות נובעת מחשש שתפר הריפוד באזור כרית האוויר שבמושבים הקדמיים, אינו מתאים ועלול להשפיע על תזמון פתיחת כרית האוויר הצדית. לכל בעלי המכוניות בהן יש לבצע את התיקון, תשלח הודעה בכתב. עם זאת, לקוח שמבקש לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר לאגף השירות של החברה בטלפון www.ael-service.co.il תנועה מכשירי של השירות באתר לבדוק או, 1-700-701-900 מספר (לשונית קריאות שירות). את התיקון המתבקש על פי קריאת השירות, ניתן לבצע בכל אחד ממוסכי השירות המורשים שלנו, בכל רחבי הארץ. רשימת המוסכים מפורטת באתר האינטרנט של שירות מכשירי תנועה il.co.service-ael.www) לשונית רשת מוסכים). לתיאום ביקור במוסך ניתן להתקשר למוקד מוסכי השירות בטלפון 6909303-03 .התיקון יבוצע ללא תשלום והזמן הנדרש לכך הוא כשעתיים. לתשומת לבכם, על פי תקנה 306) א) לתקנות התעבורה, בעל רכב אשר לא יבצע את הקריאה החוזרת תוך 6 חודשים מיום קבלת מכתב זה, לא יחדש משרד התחבורה – רשות הרישוי את רישיון הרכב, וכן, על פי תקנה 306) ג) לתקנות התעבורה, לא יוכל בעל הרכב לבצע העברת בעלות.

 

Check Also

סוזוקי ג'ימני המיטב

ארוך או קצר, פיקאפ או 6X6 - סוזוקי ג'ימני הוא פלטפורמת השיפורים המושלמת והעולם נענה בשמחה עם מגוון עצום של הדמיות, קיטים ואביזרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

twelve − 2 =