וזה לא הכל, לדברי דורי מנור מנכ"ל דוד לובינסקי (יבואנית פיז'ו, סיטרואן ו-MG), אתמול במסיבת עיתונאים יתווסף להיצע הדגמים של היצרן הסיני MG – שבבעלות SAIC הענקית – רכב פנאי קומפקטי. רכב הפנאי שככל הנראה יקרא W5 – מחליף השנה את הדגם הנוכחי אשר התבסס על הסאנגיונג קירון היוצא. כזכור, סאנגיונג הקוריאנית הייתה בעבר בסוג של שיקום תחת ידי SAIC הסינית אולם המיזם לא צלח וסאנגיונג נמכרה לבסוף למהינדרה ההודית. אולם, בידי SAIC נותרו טכנולוגיות וידע רב אשר נרכשו יחד עם סאנגיונג. MG משתמשת באמצעים האלו כדי לייצר את ה-W5 – אח תאום לסאניונג קורנדו החדש בו נהגנו לא מזמן.
אם לשפוט לפי התמחור של ה-350 הפרטית (שמוצעת מאובזרת מאד במחיר של כ-114 אלף שקלים) –שזה כ-20% מתחת למקבילות מקוריאה, הרי שניתן לצפות לתג מחיר של כ-150 אלף שקלים ל-W5. מפרטי מנועים ואיבזור לא נמסרו.
באותה נשימה נודע לאתר "שטח" כי MG ממשיכה לפתח רכב פנאי נוסף – קטן עוד יותר – על בסיס הפלטפורמה של ה-350. הפרויקט הזה – שמסומן בינתיים רק כ-AS21 – נועד ליצור מתמודד בפלח השוק של הניסאן קאשקאי ודומיו. ההערכות בדבר מערכת ההנעה מדברות על מנוע בנזין מוגדש בנפח 1.5ל' המפיק 120 כ"ס ותיבת הילוכים רובוטית כפולת-מצמדים.
כך נראה ה-W5 היוצא שמבוסס כאמור על סאנגיונג קירון
יש לי MG550 כבר שנה וזה רכב פשוט מושלם ואמין !!!
שאפו ל MG