יום שישי , 19 אפריל 2024

870,000 ג'יפים בקריאת תיקון

כך פרסמה ה-NHTSA ב-1 באפריל. קריאת התיקון מיועדת ל-655 אלף מכוניות בכל רחבי העולם מהם כ-160,000 בשווקים בינלאומיים. מדובר בדגמים של ג'יפ גרנד צ'ירוקי ודודג' דורנגו אשר יוצרו בין ה-5 לינואר 2010 ועד ה-8 לספטמבר 2013.

ג'יפ גרנד צ'ירוק ודודג' דוראנגו נקראים לתיקון בעקבות קורוזיה במגבר הבלם וחדירת מים למערכת. צילום: פז בר
ג'יפ גרנד צ'ירוק ודודג' דוראנגו נקראים לתיקון בעקבות קורוזיה במגבר הבלם וחדירת מים למערכת. צילום: פז בר

לפי ה-NHTSA המעטפת של מגבר הבלם מתאכל בקלות ומאפשר ללחות ומים לחדור למערכת. הסכנה היא שהמים יפריעו לפעולה התקינה של המערכת אם על-ידי קיפאון או מניעת פעולה חלקה של רכיביה.

1.1tent

קרייזלר מצידה הבינה שלא מדובר במתיחה וזימנה למוסכים ב-2 לאפריל 870 אלף כלי רכב כדי להתקין מגן מיוחד על מגבר הבלם. מגם אשר אמור לבודד את המערכת מחדירת מים. הבדיקה של קרייזלר העלתה כי היו תלונות של לקוחות על נוקשות של דוושת הבלם – במכוניות שנבדקו התגלתה קורוזיה אשר אפשרה ללחות לחדור למערכת ולפגוע בפעולתה.

גם הדודג' דוראנגו נכלל בקריאת התיקון - וגם אם אינו מיובא באופן סדיר יש נציגים של הדגם הזה שהגיעו ביבוא אישי. צילום: קרייזלר
גם הדודג' דוראנגו נכלל בקריאת התיקון – וגם אם אינו מיובא באופן סדיר יש נציגים של הדגם הזה שהגיעו ביבוא אישי. צילום: קרייזלר

למבחן רכב ג'יפ גרנד צ'רוקי 2014

טיול שטח לעומק המדבר

כאמור כ-160 אלף ג'יפים שצריכים קריאת תיקון נמצאים בשווקים בינלאומיים וכלל הנראה גם אצלנו. בעליהם צפויים בקרוב מאד לקבל זימון לתיקון מהיבואן הרשמי. במידה וזה לא קורה, אנא פנו מיוזמתכם למחלקת השירות של היבואן.

Check Also

ריקול: סוזוקי ג'ימני

חשש לתקלה במשאבת הדלק מזמן מעל ל-300 בעלי סוזוקי ג'ימני לריקול ישראלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

12 + fifteen =