יום רביעי , 21 אוגוסט 2019
ראשי » חדשות » אלפא רומיאו תשתתף במירוץ הגאמבול 3000 עם הסטלביו
רכב רשמי של המפעל - אלפא רומיאו סטלביו קוודטרופוליו משתתף ברגע זה ממש באירוע שנוי במחלוקת לעשירי אירופה. צילום: אלפא רומיאו
רכב רשמי של המפעל - אלפא רומיאו סטלביו קוודטרופוליו משתתף ברגע זה ממש באירוע שנוי במחלוקת לעשירי אירופה. צילום: אלפא רומיאו

אלפא רומיאו תשתתף במירוץ הגאמבול 3000 עם הסטלביו

תומר הדר

אלפא רומיאו תכניס מכונית רשמית אחת למרוץ הגאמבול 3000 שיסתיים ב-15 ביוני לאחר שהחל במיקונוס – ויגיע לסיומו אי שם באיביזה.

רכב רשמי של המפעל - אלפא רומיאו סטלביו קוודטרופוליו משתתף ברגע זה ממש באירוע שנוי במחלוקת לעשירי אירופה. צילום: אלפא רומיאו
רכב רשמי של המפעל – אלפא רומיאו סטלביו קוודטרופוליו משתתף ברגע זה ממש באירוע שנוי במחלוקת לעשירי אירופה. צילום: אלפא רומיאו

גם אתם יכולים לקרוע ניילונים מרכב חדש

מה זה גאמבול 3000? טוב, זה כבר עניין של נוסח. אם שואלים את אלפא רומיאו למשל, אז מדובר ב"אירוע מוטורי לא תחרותי בו נוסעים 3000 מיילים של דרכים פתוחות. ידוענים מכל רחבי העולם משתתפים באירוע, כולל אומנים, יזמים ופילנתרופים". אם בוחרים בנוסח שאינו של אלפא רומיאו, אלא למשל של משטרות ברחבי אירופה, אזי מדובר במרוץ לכל דבר, כזה שהופך את הכבישים הציבוריים של אירופה למגרש המשחקים של עשרות מיליונרים שמתחרים זה בזה מי יגיע ראשון – וכפי שניתן לראות בסרטון גם גורם למשטרות באירופה להיכנס לכוננות גבוהה.


כדי לחגוג את שנתו ה-21 של המרוץ, סליחה, אירוע חברתי לא תחרותי, אלפא רומיאו גם תקבל את פני המשתתפים במסלול המרוצים בבאלוקו (למה מסלול מרוצים? זה אירוע לא תחרותי) וגם תכניס סטלביו קוואדרופוליו אחד להשתתף בגאמבול. המנוע הוא אותו 2.9 כפול מגדשים שמפיק 510 כוחות סוס, שכמובן לא נחוצים כאן מאחר ומדובר באירוע לא תחרותי. בהצלחה.

בישראל אלפא רומיאו סטלביו משווקת החל מ-320,000 שקלים.

רכב רשמי של המפעל - אלפא רומיאו סטלביו קוודטרופוליו משתתף ברגע זה ממש באירוע שנוי במחלוקת לעשירי אירופה. צילום: אלפא רומיאו
רכב רשמי של המפעל – אלפא רומיאו סטלביו קוודטרופוליו משתתף ברגע זה ממש באירוע שנוי במחלוקת לעשירי אירופה. צילום: אלפא רומיאו

 

צפו גם בזה

ב.מ.וו X5 פלאג-אין הייבריד החדש. 600 אלף שקלים, 400 כוחות סוס, 61 קג"מ ו-16 רמקולים. צילום: BMW

ב.מ.וו X5 פלאג-אין – החל ב-600,000 שקלים

PHEV - תנאי מקדים בקבוצת הפרימיום - מגיעה למשבצת של ב.מ.וו X5 החדש. אולי זה יעיר את קבוצת הפרימיום המנומנמת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 × 5 =