רוני נאק
סמל"ת יבואנית אלפא רומאו ממשיכה להביא את גרסאות השרירים, המאיימות על משפחות AMG, M ו-RS של ב.מ.וו, מרצדס ו-אאודי. בחזית תמצאו את המנוע הנהדר שיש גם בג'וליה – 6V בנפח 2.9ל' עם שני מגדשי טורבו וערימת טכנולוגיה מפרארי. התפוקה בהתאם מרשימה: 510 כ"ס ו-61.25 קג"מ. כל הטוב הזה עובר למערכת הנעה כפולה דרך תיבת הילוכים אוטומטית פלאנטרית (בלי קישקושי מצמד כפול) עם 8 יחסי העברה.
המשקל העצמי לא צנום – 1830 ק"ג אולם הוא עדיין קל יותר מ-AMG GLC63 ופורשה מקאן בכ-100 ק"ג. התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 3.8 שניות בלבד והמהירות המירבית 283 קמ"ש. תשמחו בוודאי לגלות שהבסיס המכאני הוא זה של הג'וליה הנהדרת עם השינויים והחיזוקים המתבקשים מ-SUV גבוה עם כל כך הרבה כוח.

מערכת ההנעה מעניינת. רוב הזמן 100% מהכוח עובר לגלגלים האחוריים – ורק כאשר אלו מאחור יאבדו אחיזה ויסתחררו רק אז ישולבו הגלגלים הקדמיים לחגיגה. וזה בהחלט יכול להפוך את הנהיגה באלפא רומאו סטלביו לחוויה ברמה אחרת לגמרי. המחיר: 750,000 שקלים
