יום שני , 23 מאי 2022
ראשי » חדשות » קיה נירו כל חדש
קיה NIRO כל חדש ועדיין בשלושה טעמים: היברידי, היברידי-נטען וחשמלי מלא. מתי אצלנו? צילום: KIA

קיה נירו כל חדש

רוני נאק

KIA העולמית הציגה את הדור החדש של רכב הפנאי הקומפקטי NIRO. דגם בעל חשיבות רבה ביותר בשוק הרכב הישראלי. מה החידושים של הדגם?

ראשית פלטפורמה מכאנית חדשה או פלטפורמת K של קונצרן יונדאי בדורה השלישי. בסיס הגלגלים מתארך ב-2.0 ס"מ ל-272 ס"מ כאשר הממדים החיצוניים נותרים עדיין קומפקטיים. האורך 442 ס"מ, הרוחב 182.5 ס"מ והגובה 157 ס"מ. משחקי עיצוב יוצרים פרופורציות חדשות ביחס לנירו הנוכחי והרבה יותר "SUV" במראה שלו.

קיה NIRO כל חדש חומרים ממחוזרים בתא הנוסעים לחיזוק תחושת הקיימות כמו גם מסכים דיגיטליים לחיזוק תחושת הטכנולוגיה. צילום: KIA

• חייבים עכשיו את פלטפורמת K? אז יש

השימוש בפלטפורמה חדשה בעלת בסיס גלגלים ארוך יותר מאפשר לאנשי KIA לארוז את הקבינה באופן יותר יעיל כדי לשפר את החלל ליושבים מאחור ואת תא המטען (451 ל'). בנוסף קיה עשתה שימוש בחומרים ממוחזרים בעלי "תחושת פרימיום" כדי לחזק את המסר הסביבתי של הדגם. עוד בתוך הנירו החדש תגלו קוקפיט בעיצוב חדש לגמרי עם לוח מחוונים דיגיטלי (10.25 אינץ' ולידו מסך מולטימדיה באותה מידה), עיצוב שלפי קיה הוא עם מינימום של מתגים, פאנל מגע מתחלף לבקרת אקלים ושמע (כמו בקיה ספורטאז החדש) וגם תצוגה עילית ומערכת סיוע ובטיחות אקטיביות (נראה מה מכל זה יישאר במוצר שיגיע אלינו).

קיה NIRO כל חדש בסיס גלגלים ארוך יותר ב-2 ס"מ ועיצוב חדש וקצת יותר נועז מהנירו הנוכחי. צילום: KIA

גרסת ההנעה ההיברידית מתחילה ממנוע בנזין אטמוספרי (ללא טורבו) בנפח 1.6ל' המפיק יחד עם מנוע חשמלי של 32 קו"ט, תפוקה משותפת של 141 כ"ס. גרסת ה-PHEV, היברידי נטען, מקבלת מנוע חשמלי חזק יותר וסוללה גדולה יותר לתפוקה משותפת של 183 כ"ס וטווח נסיעה חשמלי נקי של עד 65 ק"מ (WLTP). בנוסף יש גם גרסה 100% חשמלית של הנירו עם מנוע חשמלי של 203 כ"ס ו-26 קג"מ הניזון מסוללת ליתיום בעלת קיבולת של 64.8 קוט"ש המסוגלת לספק טווח של עד 463 ק"מ (WLTP). המערכת מסוגלת לראשונה גם לספק כוח לצרכנים חיצוניים (V2L) ויש גם סייען חניה חדש בו הנהג יכול להיות פיזית מחוץ לרכב.

קיה NIRO כל חדש קומפטקי אבל עם חלל פנים גדול יותר ואפילו מגן לסף דלת תא המטען. צילום: KIA

קיה נירו משווק כרגע בישראל בגרסאות היברידי, פלאג-אין וחשמלי מלא במחיר המתחיל ב-152 אלף שקלים.

אז איך הקיה נירו הכל חדש? אחרי שננהג בו נשמח לעדכן אתכם!

קיה NIRO כל חדש מעוצב יותר עם מערכות סיוע אקטיביות חדשות ומערכות הנעה משופרות. צילום: KIA

צפו גם בזה

ימהה TMAX חדש – החל ב-88 אלף שקל

דור שמיני וחדש של ימהה טימקס אמור להיות יותר זריז, טכנולוגי, מקושר וגם נאה וספורטיבי מקודמו. סדרת שיפורים נרחבת מבטיחה TMAX ימשיך להיות אטרקטיבי בקרב קהל היעד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.