יום ראשון , 8 דצמבר 2019
ראשי » חדשות » אאודי A6 אולרואד חדשה
אאודי A6 אולראוד קוואטרו - גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI
אאודי A6 אולראוד קוואטרו - גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI

אאודי A6 אולרואד חדשה

 

תומר הדר

זמן רב לפני שיצרני הרכב המתחרים באירופה חשבו על מכונית נוסעים בעלת הנעה כפולה, אאודי כבר הייתה שם עם הקוואטרו המקורית.

אאודי A6 אולראוד קוואטרו - גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI
אאודי A6 אולראוד קוואטרו – גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI

• רק 549 שקלים בחודש ויש לכם רכב חדש

ומכיוון שלאאודי כבר היה הידע, מערכת ההנעה הכפולה נכנסה בהדרגה אל מכוניות המנהלים ואל המכוניות העממיות של אאודי. לכן, כאשר נוצר הצורך במכונית סטיישן שיודעת גם לנסוע על שלג, אאודי הייתה שם כדי להציג את האולרוד, סוג של גרסת סטיישן מוגבהת וכפולת הנעה של אאודי A6. כמובן, סובארו חשבה על זה גם, ועם הזמן הודיעו לא מעט יצרני רכב על יצור גרסאות "סטיישן-4X4-מוגבהת" משלהם.

אאודי A6 אולראוד קוואטרו - גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI
אאודי A6 אולראוד קוואטרו – גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI

ומטבע הדברים, גם באינגולשטאט לא ממש נחים – ומציגים את הדור הרביעי של אאודי אולרוד. Allroad משתרע על אורך מכובד של 4.95 מטרים ורוחב של מטר תשעים. בדומה לקודמיו, גם כאן מדובר באאודי A6  מוגבהת וכפולת הנעה שכמו קודמותיה, יודעת לעשות שטח.

אאודי A6 אולראוד קוואטרו - גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI
אאודי A6 אולראוד קוואטרו – גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI

לפי אאודי, האולרוד החדשה גבוהה ב-45 מילימטרים מן האאודי A6  הרגילה- ומצוידת במתלי אוויר המאפשרים הרמה והורדה של המרכב, כך שמרווח הגחון בשעת מנוחה הוא 139 מילימטרים ידידותיים לכביש, אך בעת מעבר למצב שטח, לאאודי מתווספים ארבעה וחצי סנטימטרים של מרווח גחון.

אאודי A6 אולראוד קוואטרו - גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI
אאודי A6 אולראוד קוואטרו – גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI

רשימת האבזור לעבודת שטח כולל מערכת בקרת ירידה במדרון (מ-3 קמ"ש עד כמעט 30 קמ"ש) ובקרת זינוק בשטח קשה. כצפוי, יחידת הכוח העיקרית היא מנוע טורבו דיזל בנפח 3.0 ליטרים המפיק 231 כוחות סוס, מספיק כדי לזנק ל-100 קמ"ש תוך 6.7 שניות ועד 250 קמ"ש. לצד גרסה זו מוצעת גם גרסה המפיקה 286 כוחות סוס, המזנקת ל 100 קמ"ש תוך 5.9 שניות.

אאודי A6 אולראוד קוואטרו - גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI
אאודי A6 אולראוד קוואטרו – גרסת שרירים לשטח מקסימה של אאודי A6 עם סיכוי מזערי שתגיע אלינו. צילום: AUDI

אאודי A6 אולרואד יובאה לפני כעשור וחצי לישראל אולם זכתה למוניטין רעים בשל הצטיינות ביצור תקלות מורכבות במיוחד וכמה סיפורים מתוקשרים של לקוחות זועמים.

צפו גם בזה

אאודי חשמלית בנסיעה שמאלה

אאודי ETRON – מכונית השנה בישראל

אאודי ETRON החשמלית זכתה בשני תארי "מכונית השנה" בישראל - אם תזכה גם בשלישי היא באמת ראויה לתואר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

one + nineteen =