יום חמישי , 18 אפריל 2024
אאודי e-tron s - עם 500 כ"ס ו-100 קג"מ אבל רק ל-8 שניות. צילום: AUDI

אאודי E-TRON S עכשיו עם 500 כ"ס

רוני נאק

הרכב החשמלי השני הנמכר ביותר בישראל – אאודי E-TRON – מקבל עתה גרסת שרירים שהיא הרבה מעבר לחבילת קוסמטיקה ונגיעות של צבע אדום במקומות הרגישים. גרסת S שתהיה זמינה לגרסה הרגילה וגם לספורטבק קצוצת הירכתיים תפיק לא פחות מ-500 כ"ס ו-99 קג"מ (הולי שיט! בואו נעגל ל-100 קג"מ סבבה?) בעזרת שלושה מנועים חשמליים. מנוע אחד בחזית ושניים מאחור – ומערכת ניתוב מומנט חדשה וערמומית שתעזור למסת הרכב לפנות כמו אבארט קלילה. הנתונים מלמדים על 4.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 210 קמ"ש. (דיסקליימר: הכוח הזה זמין לפרץ של BOOST בן 8 שניות).

תא נהג אאודי ETRON s – יותר ספורטיבי ומהודק. צילום: AUDI

בהודעתה אאודי אומרת שחלוקת הכוח מכוונת הרבה יותר לגלגלים האחוריים – ההנעה כפולה קבועה "קוואטרו" (קריצה קריצה) – כאשר המנוע הקדמי (שזהה למנוע האחורי שיש באאודי E-TRON בהם נהגנו בישראל) מצטרף לחגיגה לפי הצורך ושיקול הדעת של בקרת המשיכה. בנהיגה רגילה הנטל יפול על כתפי שני המנועים האחוריים והקדמי – כאמור יופעל כשת'ור יכה בפתישו והברקים יבריקו או כשצריך יותר תאוצה ושיפור אחיזה. הסוללה היא בגרסתה הגדולה יותר – עם קיבולת של 95 קוט"ש. אבל תוספת הביצועים תקצר את הטווח ל-360 קילומטרים (WLTP).

גרסת S ליין זמינה למרכב הרגיל וגם כ-ספורטבק – הזמנות בסתיו. בישראל מחרכך. צילום: AUDI

חישוקי הגלגלים הסטנדרטים הם 20 אינץ' ויש אופציה ל-22 אינצ'ים, כנפיים מורחבות מעט, קליפרים בגוון כתום וכמובן יכולת טעינה מהירה של עד 150 קו"ט מעמדת טעינה לרכב חשמלי.

ההזמנות באירופה יפתחו בסתיו 2020.

Check Also

תיראו מופתעים: גם BYD מבטיחה 1,000 ק"מ

המירוץ ל-1,000 ק"מ מתעצם וגם BYD טוענת כי סוללות הדור השני מתוצרתה יספקו את הצפיפות האנרגטית הדרושה כדי להניע רכב חשמלי על פני 1,000 קילומטרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 × 3 =