רוני נאק
הרכב החשמלי השני הנמכר ביותר בישראל – אאודי E-TRON – מקבל עתה גרסת שרירים שהיא הרבה מעבר לחבילת קוסמטיקה ונגיעות של צבע אדום במקומות הרגישים. גרסת S שתהיה זמינה לגרסה הרגילה וגם לספורטבק קצוצת הירכתיים תפיק לא פחות מ-500 כ"ס ו-99 קג"מ (הולי שיט! בואו נעגל ל-100 קג"מ סבבה?) בעזרת שלושה מנועים חשמליים. מנוע אחד בחזית ושניים מאחור – ומערכת ניתוב מומנט חדשה וערמומית שתעזור למסת הרכב לפנות כמו אבארט קלילה. הנתונים מלמדים על 4.5 שניות ל-100 קמ"ש ומהירות מירבית של 210 קמ"ש. (דיסקליימר: הכוח הזה זמין לפרץ של BOOST בן 8 שניות).
בהודעתה אאודי אומרת שחלוקת הכוח מכוונת הרבה יותר לגלגלים האחוריים – ההנעה כפולה קבועה "קוואטרו" (קריצה קריצה) – כאשר המנוע הקדמי (שזהה למנוע האחורי שיש באאודי E-TRON בהם נהגנו בישראל) מצטרף לחגיגה לפי הצורך ושיקול הדעת של בקרת המשיכה. בנהיגה רגילה הנטל יפול על כתפי שני המנועים האחוריים והקדמי – כאמור יופעל כשת'ור יכה בפתישו והברקים יבריקו או כשצריך יותר תאוצה ושיפור אחיזה. הסוללה היא בגרסתה הגדולה יותר – עם קיבולת של 95 קוט"ש. אבל תוספת הביצועים תקצר את הטווח ל-360 קילומטרים (WLTP).
חישוקי הגלגלים הסטנדרטים הם 20 אינץ' ויש אופציה ל-22 אינצ'ים, כנפיים מורחבות מעט, קליפרים בגוון כתום וכמובן יכולת טעינה מהירה של עד 150 קו"ט מעמדת טעינה לרכב חשמלי.
ההזמנות באירופה יפתחו בסתיו 2020.