שטח
יש דרכים רבות לשווק את הסחורה שלך. החל מפיזור מודעות ענק על בניינים, וכלה בבאנרים דיגיאטליים קטנים הרודפים אחרי הלקוחות בעולמם הווירטואלי. בין לבין יש עוד דרכים – הנה שיטה המוכרת יותר ממותגי הפרימיום של הפרטיות ועתה – כלמוביל מיישמת אותה דווקא לשיווק הדור החדש של ספרינטר.
מתחם ה– POP UP החדש הממוקם באזור התעשייה החדש בראשון לציון, ימחיש ללקוחות את תפיסת המכירה של המותג ויהווה פלטפורמה להצגת מכלול האפשרויות והפתרונות של הספרינטר החדש. מתחם הקונספט יציע בנוסף למגוון הדגמים והמרכבים, גם מתחם להדרכות והכשרות מקצועיות וכן אפשרות למסירת הרכבים במתחם.
הספרינטר החדש המבוסס על הניסיון המוצלח מהדגם הקודם, מוצע ב-7 סדרות דגם ועשרות תצורות שונות (החל בכ-200 אלף שקלים), ובכך מרחיב באופן משמעותי את תמהיל הדגמים בקטגוריית המסחריות להובלה והיסעים. בנוסף, כלמוביל תאפשר לראשונה בדגמי המיניבוס גרסאות מרכב מקומיות וגם אירופאיות עם טווח מחירים גמיש לטובת הגדלת סל הפתרונות המוצע ללקוח גם בסגמנט זה.
אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל: "במקביל להשקת הספרינטר החדש אנו מציגים ללקוחות את חבילת ה-PRO COLMOBIL הכוללת מגוון שירותים ומוצרים כגון ליסינג תפעולי מבית כלמוביל הובלה והיסעים, אפשרות לאחריות מורחבת עד 3 או 4 שנים, מתחם קונספט UP POP, מע' קונקטד פרו ע"ג הצג המקורי ועוד".