יום ראשון , 24 אוקטובר 2021
ראשי » חדשות » שיווק רכב: מרצדס ו-ב.מ.וו מעדכנות את הפרסומות
קמפיין הישארו בבית של מרצדס
יצרני הרכב עם מסרים חדשים בפרסומות כדי להישאר בתודעת הציבור שבסגר. צילום: מרצדס

שיווק רכב: מרצדס ו-ב.מ.וו מעדכנות את הפרסומות


רוני נאק

לפרסם מכוניות בזמנים האלה זה די מאתגר. יש יאמרו שכלל לא רלוונטי.כשהדיון היומי הוא כמה חולים מונשמים יש וכמה מתים, כשמשפחות רבות חוות קושי קיומי אמיתי – את מי זה בכלל מעניין כמה כוחות סוס יש לרכב או מה רכות ריפודי העור של המושבים? בתקופה שבה נייר טואלט חשוב יותר מרמת פליטת CO2 – ואי הוודאות גוברת על החשק לקרוע את הניילונים – יש אתגרים שיווקיים חדשים ליצרניות הרכב. שכולן חוות עתה עשרות אחוזים של ירידה במכירות.


מרצדס ו-ב.מ.וו בגרמניה היו מהירות תגובה. ועלו בקמפיינים שנועדו לא רק להעביר את המסרים של הישארות בבית ושמירה על ריחוק חברתי אלא גם תודה לצוותי החירום והרפואה על עמידתם בחזית המלחמה במגפה. מה התועלת? אתם בטח שואלים. ובכן הישארות בתודעה, זמן מסך ושמירה על קשר עם הלקוחות הקיימים ואולי הפוטנציאליים שייראו עכשיו את הפרסומת הנוגעת ללב ואולי בעתיד – כשהמשק יתאושש – ישימו את מרצדס או ב.מ.וו בראש רשימת הקניות.

וגם אתם. הישארו בבית. כדי שכבר נגיע לשם.

צפו גם בזה

מכה לאופל: סוגרת מפעל מרכזי בגרמניה עד לסוף השנה

מחסור חמור בשבבים מאלץ את סטלנטיס לקבל החלטה קיצונית ולסגור החל מהשבוע הבא מפעל מרכזי של אופל עד לסוף השנה הקלנדרית. רבעון שלם. ההערכות הן שיחזור לפעולה ב-2022

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *