שבת , 27 אפריל 2024
קמפיין הישארו בבית של מרצדס
יצרני הרכב עם מסרים חדשים בפרסומות כדי להישאר בתודעת הציבור שבסגר. צילום: מרצדס

שיווק רכב: מרצדס ו-ב.מ.וו מעדכנות את הפרסומות


רוני נאק

לפרסם מכוניות בזמנים האלה זה די מאתגר. יש יאמרו שכלל לא רלוונטי.כשהדיון היומי הוא כמה חולים מונשמים יש וכמה מתים, כשמשפחות רבות חוות קושי קיומי אמיתי – את מי זה בכלל מעניין כמה כוחות סוס יש לרכב או מה רכות ריפודי העור של המושבים? בתקופה שבה נייר טואלט חשוב יותר מרמת פליטת CO2 – ואי הוודאות גוברת על החשק לקרוע את הניילונים – יש אתגרים שיווקיים חדשים ליצרניות הרכב. שכולן חוות עתה עשרות אחוזים של ירידה במכירות.


מרצדס ו-ב.מ.וו בגרמניה היו מהירות תגובה. ועלו בקמפיינים שנועדו לא רק להעביר את המסרים של הישארות בבית ושמירה על ריחוק חברתי אלא גם תודה לצוותי החירום והרפואה על עמידתם בחזית המלחמה במגפה. מה התועלת? אתם בטח שואלים. ובכן הישארות בתודעה, זמן מסך ושמירה על קשר עם הלקוחות הקיימים ואולי הפוטנציאליים שייראו עכשיו את הפרסומת הנוגעת ללב ואולי בעתיד – כשהמשק יתאושש – ישימו את מרצדס או ב.מ.וו בראש רשימת הקניות.

וגם אתם. הישארו בבית. כדי שכבר נגיע לשם.

Check Also

מרצדס GLC קופה החדשה. היברידית בחצי מיליון שקלים. צילום: מרצדס

מרצדס GLC קופה החל ב-489,900 שקלים

יבואנית מרצדס מתחילה לשווק את גרסת הקופה של דגם GLC עם שתי יחידות הנעה היברידיות וחבילת שטח כאופציה. המחיר כחצי מיליון שקלים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

nineteen + ten =