script> !function(f,b,e,v,n,t,s) {if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod? n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)}; if(!f._fbq)f._fbq=n;n.push=n;n.loaded=!0;n.version='2.0'; n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0; t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0]; s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window, document,'script', 'https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js'); fbq('init', '1643201909225323'); fbq('track', 'PageView');
יום חמישי , 18 אוקטובר 2018
דף הבית » חדשות » ב.מ.וו X4 חדש
ב.מ.וו X4 חדש
ב.מ.וו מציגה X4 חדש עם כל מה שצריך על הסט הנכון: ארוך יותר, רחב יותר וחזק יותר. צילום: ב.מ.וו

ב.מ.וו X4 חדש

תומר הדר

ארבע שנים, פרק זמן קצר למדי במונחי תעשיית הרכב העולמית, חלפו מאז הצגת הדור הראשון של ב.מ.וו  4X – אך בב.מ.וו יודעים היטב שמכוניות שמרחיבות את גבולותיו של ז'אנר (במקרה שלנו מדובר בעצם בקופה ספורטיבית בעלת ארבע דלתות ויכולת שטח מסוימת) הן מכוניות קריטיות ושכל דגם שמצליח לשבור את המעטפת המגבילה של ההגדרות: "רכב שטח", "רכב כביש שטח" וכו הוא דגם קריטי – לכן הדור השני של X4 מוצג יחסית מהר.

• אלפי שקלים הנחה בקניית רכב חדש – מיצובישי ASX החדש ב-121,000 שקלים

 

ב.מ.וו מציגה X4 חדש עם כל מה שצריך על הסט הנכון: ארוך יותר, רחב יותר וחזק יותר. צילום: ב.מ.וו

ב.מ.וו מציגה X4 חדש עם כל מה שצריך על הסט הנכון: ארוך יותר, רחב יותר וחזק יותר. צילום: ב.מ.וו

לפי ב.מ.וו, הדור החדש ארוך ב-81 מילימטרים מבמוו X4  הנוכחי, רחב ממנו ב-34 מילימטרים ומבוסס על בסיס גלגלים ארוך ב-57 מילימטרים. עם זאת, הודות לשימוש באלומיניום מדובר בבמוו X4 שקל מן הדגם היוצא בכ-50 קילוגרמים. במפתיע, ב.מ.וו מדגישה גם את יכולות השטח של X4 ומתארת אותו כמכונת שבילים יעילה למדי, עם מרווח גחון בגובה 200 מילימטרים ויכולת חציית מים בעומק של עד חצי מטר. זווית הגישה היא 25.7 מעלות ואילו זווית הנטישה היא 22.6 מעלות. כצפוי, ב.מ.וו שמה דגש על הימצאן של שפע של מערכות בטיחות מקוריות כמו גם קישוריות מלאה.

ב.מ.וו מציגה X4 חדש עם כל מה שצריך על הסט הנכון: ארוך יותר, רחב יותר וחזק יותר. צילום: ב.מ.וו

ב.מ.וו מציגה X4 חדש עם כל מה שצריך על הסט הנכון: ארוך יותר, רחב יותר וחזק יותר. צילום: ב.מ.וו

היצע הגרסאות כולל , לפחות בשלב הראשון, גרסת דיזל בסיסית המצוידת במנוע ה-2.0 המוכר של ב.מ.וו המפיק 180 כוחות סוס, מספיק כדי להזניק את הרכב ל-100 קמ"ש תוך שמונה שניות. מעל גרסה זו מופיע מנוע מוכר נוסף: ה-3.0 ל' עם שישה צילינדרים של ב.מ.וו המפיק 265 כוחות סוס מונעי סולר. מעליו במפתיע מופיעות שתי גרסאות של חטיבת M (המצוידות בין היתר בחבילת מתלים משופרת ובלימה משופרת)- האחת מונעת בנזין והשנייה מונעת סולר. גרסת הבנזין, I 40M מצוידת במנוע  3.0ל' של ב.מ.וו המפיק 360 כוחות סוס- ואילו גרסת הדיזל הספורטיבית – M40D מצוידת בגרסה משודרגת של משושה הבוכנות המפיקה 326 כוחות סוס. גרסת  M  הבנזינית מסוגלת לזנק מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 4.8 שניות ואילו גרסת הסולר מוסיפה 0.1 שניות לזמן התאוצה ל-100 קמ"ש. ב.מ.וו  X4 מיועד להגיע ארצה בהמשך השנה.

ב.מ.וו מציגה X4 חדש עם כל מה שצריך על הסט הנכון: ארוך יותר, רחב יותר וחזק יותר. צילום: ב.מ.וו

ב.מ.וו מציגה X4 חדש עם כל מה שצריך על הסט הנכון: ארוך יותר, רחב יותר וחזק יותר. צילום: ב.מ.וו

תגובה לפוסט

כתובת המייל שלך לא תפורסם באתר.שדות חובה מסומנים ב- *

*

http://bit.ly/2opbTV6