רוני נאק
האם ניתן לרצות יותר מ-ב.מ.וו X5M? יש מצב שלא: גרסתו הספורטיבית ביותר של רכב הכביש שטח הבכיר של ב.מ.וו מגיעה מהמפעל עם מנוע V8 בנפח 4.4 ליטרים המפיק 575 כוחות סוס הודות לצמד מגדשי טורבו. טכנית, יכולנו לסיים כאן את הסיפור ושלום על ישראל, אלמלא נגיד הינו רוצים לטפל בשכנים שקנו 911 טורבו. אז הינו פונים לסדנת g power, שהציגה החודש קיט שמיועד למי שסובל מבעיית שכנים עם 911 טורבו ומעוניין לטפל בהם באמצעות X5.
• חסכו אלפי שקלים בקניית רכב חדש – למשל 11,900 שקלים על מיצובישי ASX החדש
https://www.youtube.com/watch?v=QxJTbA9f8tQ&ab_channel=worldofgpower
הקיט הטיפולי של g power משווק במספר תצורות טיפול בשכנים, בהתאם ל-911 שחונה בחניה שלהם. שלב ראשון של הקיט כולל עדכון תוכנה פשוט, שמעלה את ההספק מ-575 כוחות סוס ל-641 סוסים צנועים. במידה והשכנים עדיין עושים בעיות, אפשר לחזור ל-g power ולבקש את סטייג' 2, מחשב ניהול חיצוני, שמחלץ 700 כוחות סוס ממנוע 4.4 ליטר, שזה גם נחמד.

אבל אם השכנים קלטו מה אנחנו עושים – והלכו לשים צ'יפים בעצמם, יש פתרון אולטימטיבי: g power מציעה את חבילת סטייג' 3, שכוללת בנוסף לניהול המנוע גם צמד מגדשים בריאים, קיט יניקה ומערכת פליטה, שנותנים ביחד פאקינג 739 כוחות סוס. בשלב זה יש מצב שתגלו שנשארתם לבד בשכונה.
