רוני נאק
עם פרופיל נמוך, והיטמעות בסביבה כאבני הבסיס ליצירת הקופה-שטח-גדול הזה של ב.מ.וו, מגיע עתה הדור השלישי מגיע בדיוק שנה לאחר הצגת ב.מ.וו X5 שעליו הוא מתבסס וכמוהו ייוצר במפעל ב.מ.וו בארצות הברית.
כמו ב.מ.וו X5 גם הקופה לוקח את העיצוב למקומות מחודדים ומפוסלים יותר. מוותר על הלוק העגלגל שהיה לדור השני לטובת משהו שנראה יותר שרירי ודל שומן. שינויי המרכב קטנים למדי עם מילימטרים ספורים שנוספו לממדי האורך והרוחב וגילוח של כ-6 מ"מ מקו הגג. בסיס הגלגלים לעומת זאת התארך ב-45 מ"מ ל-297.5 ס"מ נדיבים למדי.
היצע המנועים כולל בנזין V8 עם 530 כ"ס ושני דיזלים טוריים עם 340 ו-400 כ"ס. לתיבת ההילוכים 8 יחסי העברה וההנעה כפולה קבועה.
בתחום האיבזור ב.מ.וו מציעה לראשונה שבכה מוארת בה ניתן להדליק את ה"כליות" בגריל לשיפור אפקט ההגעה. עוד ברשימת האיבזור תאורת תקרה בדמות שמיים זרועי כוכבים, מחזיקי כוסות מחוממים או מקוררים ושתי אופציות לריפודי עור: רך ורך במיוחד. עזרים לנהג כמו חניה אוטומטית, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירת נתיב וכיוב' הם תקניים ברמת המחיר הזו. שאגב, ב.מ.וו לא פרסמה עדיין מחירים. בישראל משווק הדור השני של ב.מ.וו X6 במחיר המתחיל מ-609 אלפי שקלים.