תומר הדר
מזל טוב לשברולט: השבוע היצרנית האמריקאית חוגגת 100 שנים לשבי פיק אפ הראשון, מכונית שהפכה לשם כמעט גנרי לטנדר בארה"ב, מדינה שבה טנדר הפך כמעט לשם גנרי למכונית.
למי שלא מכיר את הסונומה, הסיירה, הK5, הסטפסייד ועוד עשרות דגמים, שחלקם הגדול נוסע גם בכבישי ישראל, כנראה שאין לכם מה לחפש כאן. עם שש בוכנות בטור, עם 6 בוכנות ב-V , עם מנוע וורטק, עם סמול בלוק, עם ביג בלוק בנפח של עד 8.1 ליטרים, בהנעה אחורית, בהנעה כפולה, עם LOW, בלי LOW, בגרסאות משוגעות לחלוטין שבנויות לדראג ובתתי גרסאות מוזרים שלא כל כך ידעו מה הקטע שלהם, כן ה-GMC טייפון שהגיע מהמפעל מוגדש, כולן היו בניו של השברולט פיק אפ.
הודיעה שברולט על תכנית מיוחדת שבמסגרתה יוכלו לקוחות החברה, שצברו מעל 100 אלף מיילים עם הטנדר שלהם להצטרף למועדון מיוחד של היצרנית ולקבל שורה של הטבות. בהתחשב בעובדה שרוב הטנדרים של שברולט, כלומר אלה שנוסעים ברחבי ארה"ב אי שם מתחילת המאה, צברו הרבה מעבר ל-100 אלף מייל, לנו זה נשמע כמו מועדון שדי קל להצטרף אליו.