יום שני , 16 ספטמבר 2019
ראשי » חדשות » שברולט טריילבוס
טנדר שברולט טריילבוס - ככה חושבים בארגנטינה שטנדר קשוח אמור להיראות - אם נראה מוכר אצלנו לרכב הזה (פחות כל האיבזור) קוראים איסוזו דימקס. צילום: שברולט
טנדר שברולט טריילבוס - ככה חושבים בארגנטינה שטנדר קשוח אמור להיראות - אם נראה מוכר אצלנו לרכב הזה (פחות כל האיבזור) קוראים איסוזו דימקס. צילום: שברולט

שברולט טריילבוס

תומר הדר

שוק הרכב הדרום אמריקאי מזכיר מעט את דרום אמריקה: הוא פרוע, יחודי ויש בו זנים שקשה למצוא במקומות אחרים. כמו לדוגמה שברולט S10 – גרסת שברולט לאיסוזו די מקס, או לשברולט קולוראדו המשווקת בארגנטינה.

טנדר שברולט טריילבוס - ככה חושבים בארגנטינה שטנדר קשוח אמור להיראות - אם נראה מוכר אצלנו לרכב הזה (פחות כל האיבזור) קוראים איסוזו דימקס. צילום: שברולט
טנדר שברולט טריילבוס – ככה חושבים בארגנטינה שטנדר קשוח אמור להיראות – אם נראה מוכר אצלנו לרכב הזה (פחות כל האיבזור) קוראים איסוזו דימקס. צילום: שברולט
ביגוד של FOX HEAD בהנחה
נהיגה במזראטי לבנטה

אלא שלארגנטינאים שברולט S10 רגילה לא ממש מספיקה – לכן ג'נרל מוטורס ארגנטינה הציגה בתערוכת הרכב של בואנוס איירס את ה-S10 טרייל בוס. אז קודם כל הצבע: הוא שחור וצהוב, שילוב צבעים שנראה תמיד טוב על דגמים של ג'נרל מוטורס, החל בקמארו וכלה בהאמר.

טנדר שברולט טריילבוס - ככה חושבים בארגנטינה שטנדר קשוח אמור להיראות - אם נראה מוכר אצלנו לרכב הזה (פחות כל האיבזור) קוראים איסוזו דימקס. צילום: שברולט
טנדר שברולט טריילבוס – ככה חושבים בארגנטינה שטנדר קשוח אמור להיראות – אם נראה מוכר אצלנו לרכב הזה (פחות כל האיבזור) קוראים איסוזו דימקס. צילום: שברולט

מעבר לכך, יש לו חישוקים בקוטר 18 אינץ', מיגון מאסיבי, תאורת LED  ומתקן גג ראוי. וכמובן שגם מנוע בריא: מדובר בטורבו דיזל בנפח 2.8 ליטרים שעבר עיסוי קליל כדי שיפיק 200 כוחות סוס באמצעות אוויר צח שהמנוע יונק דרך שנורקל קאסטום מיוחד- וכמובן שיש גם פגוש תואם. למרבה הצער, הסיכוי לרכוש אותו בארץ הקודש נמוך למדי: הטנדר הדרום אמריקאי אינו עומד בדרישות התקינה הישראלית. לא נורא- אנחנו נמשיך לפנטז על איסוזו די מקס ארקטיק ולקוות לטוב.

טנדר שברולט טריילבוס - ככה חושבים בארגנטינה שטנדר קשוח אמור להיראות - אם נראה מוכר אצלנו לרכב הזה (פחות כל האיבזור) קוראים איסוזו דימקס. צילום: שברולט
טנדר שברולט טריילבוס – ככה חושבים בארגנטינה שטנדר קשוח אמור להיראות – אם נראה מוכר אצלנו לרכב הזה (פחות כל האיבזור) קוראים איסוזו דימקס. צילום: שברולט

 

צפו גם בזה

זה מה שמרגש אותנו. יחידת הנעה חשמלית עם שני הילוכים שנותנת יותר חיסכון וביצועים. צילום: ZF

הנעה חשמלית הדור הבא

ZF חושפת יחידת הנעה חשמלית עם 2 הילוכים וגמישות ליישומי רכב רבים - מקופקטיות ועד ספורטיביות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

fourteen − 9 =