רוני נאק
אחד ממותגי הרכב הוותיקים ביותר בארה"ב, מי שהביאה לעולם את המיניוואן כפי שאנו מכירים אותו עד היום ומי שהייתה שותפה של דיימלר, אח"כ פיאט ועכשיו חלק מתלכיד העל סטלאנטיס היא צל חיוור של המורשת המפוארת שלה. אחרי שעתיד החברה היה מוטל בספק במיזוג העצום של STELLANTIS, העניינים מתחילים לקבל תאוצה ויש מי שינשמו לרווחה שהמותג ממשיך לחיות.
בתערוכת הטכנולוגיה CES חשפה קרייזלר SUV חשמלי (איך לא) בשם איירפלואו שעתיד להיות הראשון בסדרת דגמים חשמליים אשר בסופו של התהליך יחליפו את כל ליין דגמי הבעירה הפנימית לטובת הסוללות עד לשנת 2028. הקונספט שנחשף עמוס כמובן בהמון טכנולוגיה שממנה בחרה קרייזלר להדגיש את העובדה שהנוסעים יוכלו לבצע שיחות ועידה בוידאו תוך כדי נסיעה וכי הרכב יהיה הארכה של אורח החיים הדיגיטלי שלהם בזכות אוטונומיה בדרגה 3 (פיתוח משותף עם BMW). עוד סיפרה קרייזלר על טווח של 350 עד 400 מייל (שזה 560 עד 640 ק"מ בשפת אימנו), הנעה כפולה באמצאות מנוע קדמי וגם מנוע חשמלי שני מאחור וכל אחד מאלו עם תפוקה של 150 קו"ט (204 כ"ס). יש גם קוקפיט דיגיטלי וחכם עם תוכנה המשלבת בינה מלאכותית אשר בנוסף לפיקוד קודי היא משלבת גם סחר אלקטרוני ואמצעי תשלום. העדכונים יהיו כמובן מהאוויר עם הוספה של פיצ'רים ותכונות – שסביר להניח יהיו בתוספת תשלום – לאורך חיי הרכב. כך נאום קרייזלר.